2010/11/02

SOFINA jenne ~真係好開心認識到你^^


上星期六出席左期待左好耐既sofina workshop~
我仲約埋詩詩一齊去,我地2個仲係最早上到去tim呀~哈哈~
一去到就見到好多lace~~~真係好靚呀!!

由於其他bloggers未到,所以可以好輕鬆咁影下現場~其實佈置得真係好舒服ga~
我唔係第一次上黎sofina呢度,佢地次次都會因應唔同既products而佈置~真係好有心思~
今次見得最多就係lace~~~好靚^^

除左今次新出既jenne line之外,因為另一條line既精華都出左新版~
所以都可以見到佢既product~~~之後都有得試埋tim呀~真係好!!

另外仲有化妝品區,show哂今年christmas set出黎~真係靚到不得了!!好想買哂佢~

講返正題先,放好左自己個袋之後,ba小姐就叫我去做skin test先~
出黎既結果我都好滿意呀,以我一個步向中女階段既人黎講,結果真係出乎意料~
我冇諗過自己都仲有4,5粒星星,ba小姐仲話我係年輕肌膚~哈哈~真係識氹人開心^^
做完test shin就去洗面,用左jenne系列既洗面,都好乾淨同唔會緊,幾好~

之後就由關根智子小姐出黎介紹新line - jenne既產品,仲有model示範tim~

我就就一路跟住關根智子小姐教,step by step咁試產品~
由clener-> lotion -> jelly gel ->之後用有得敷eye mask tim~

呢隻eye mask我自己都有用開,真係幾好用ga,佢係gel狀,
唔會滴到周圍都係,仲貼得幾穩陣,周圍行都唔會跌tim~~

廠完eye mask,搽埋防曬,我地仲有得試primavisla既base同遮暇~
base我自己又有用過,遮暇就第一次試,好似都唔差呀^^

最後每人都有一set jenne products同一pack samples拎返屋企試用~
14日後再報告啦^^

沒有留言:

發佈留言