2010/11/18

INSTITUT ESTHEDERM真細胞水凝霜~岩哂而家天氣用^^


天氣越黎越乾,係呢個時候抽中佢~INSTITUT ESTHEDERM真細胞水凝霜~
確係岩時候呀~~~因為我真係好乾~極度需要各類既保濕產品呢^^
呢個牌子其實我都係第一次聽,唔係好熟悉~原來佢d野都唔平喎~
呢盒INSTITUT ESTHEDERM真細胞水凝霜 價值476蚊,50ml~

雖然佢黎至法國,但紙盒上都好貼心有英文介紹~
Esthederm Cellular Water Gel適合任何皮膚(特別適合缺水、疲倦皮膚)蘊含真細胞水、滋潤複合物、甘油、Aquaporins專利配方,為細胞提供最佳營養環境,
源源不絕供給細胞水份,持續為皮膚補濕、鎖水,同時供給細胞養份,提高細胞活力;
清新水果氣息,讓人愉悅放鬆,用後肌膚水嫩柔潤,上妝前使用,妝容更貼服。
使用方法:早晚潔面及爽膚後,取適量塗於面部及頸部。
打開後,仲有一層錫紙封住保持新鮮~仲有一隻小膠棒附送~
成個感覺都好衛生,值得一讚呀^^

了小小出黎,其實佢係淺淺地藍綠色,不過可能我屋企係黃色,影極都極唔到出黎~

呢張可能會睇得清楚小小係綠綠地,佢質地係杰身小小既gel,又未到cream咁杰~
好好推,唔會話好笠,冇咩特別既香味,只係好淡~

推開後~唔會見到笠痴痴,而且都吸得好快~搽左真係好似飲左水咁~即刻冇咁乾~
用左一星期多,我覺得d乾紋係有淡到既,而家天氣咁乾,我用左佢之後都冇甩皮~
所以我相信佢保濕方面真係做得幾好^^
雖然係貴左小小,但大家有機會都值得一試呀~

沒有留言:

發佈留言