2010/11/15

SOFINA Jenne -我愛你^^


自從上次去完workshop之後拎左一set products返黎我就開始用佢啦~
其實試用佢果時咁岩就係我結婚前一星期,都掙扎過好唔好試新野住,
你知啦,咁既時間如果敏感真係好奶野~不過我自己都有用開sofina既野~
所以對佢地products都有信心~所以都係開開心心咁試用^^
第一樣產品就係 sofina jenne lotion II ($190/ 140ML)
SOFINA獨有的誘導滲透科技, 為肌膚源源注入水份, 直達角質層。賦予肌膚充分的水潤,塑造水凝飽滿的年輕美肌。

我用既係2號,比較保濕,我慣左用手直接上,好方便,
而且佢有陣陣既香味,好RELAX,最好係潤得黎唔笠~正!!

之後到重頭戲,sofina jenne - jelly moisturizer ($240 /40g)成長中的年輕肌膚應該是美麗的,只是很多時因為新陳代謝太快, 導致水分容易流失, 令肌膚變得乾燥或油脂分泌過多。
SOFINA將嶄新的「活性細胞間脂質」注入高效鎖水的乳液中,並變為清爽的啫喱狀,只需在肌膚上抹開,
保濕成份便會幻化成水狀被肌膚吸收,發揮更高的角質層鎖水能力,質感清爽水凝,完全沒有厚重油膩的感覺。

一開見到佢就唔知點解好想聞下佢,哈哈~都係好清香ga,i like it~

佢既質地係gel狀,好易推,係面上按按下好似水水地咁,幾舒服~
呢隻都係吸得好快,一d都唔笠,搽完好似飲左水咁,真係唔錯!!!

搽完d乾紋真係小好多~

仲有24度防曬~ ($210 / 30g)
今似個包裝真係好鬼靚,lace 架~~而且轉左牙膏裝,都方便左~

其實我一直都有用開sofina既防曬,本身24度同50度我都有~
今次呢隻24度比之前果隻好似杰身d,比較潤,都係果句啦~
潤得黎唔笠我最like!!

50度防曬 ($210 / 30ml)
包裝上除左lace之外,同之前既都冇咩大分別~

50度防曬比24度稀d,比較水,用既份量唔駛好多都夠搽全面,
都係唔會笠痴痴,幾好幾好!!

今次呢個sofina jenne系列我差唔多用左2個星期啦~
好鐘意今次既包裝,真係好鬼靚,好吸引lor~
質素同之前一樣既好,用左之後d皮膚係好左,水潤左~~~
最最最最好既係今次呢個系列價錢真係好大眾化~
真係一d都唔貴,絕對值得推介呀!!!!

沒有留言:

發佈留言