2010/11/11

對唔住..遲左交文之一 ~JAGUAR Prestige Spirit香水

對唔住呀,因為早幾日忙住搞結婚d野,
所以遲左交文~真係十萬個唔好意思~~~~
講返正題~今次試用既係JAGUAR Prestige Spirit香水

紫色盒,未開已經好鐘意~~~因為紫色係我既大愛^^

表面睇好似係好簡約既樽身設計,其實都好精緻ga~

由上面望落去成個車頭咁~好型!!

扭開蓋,就見到噴咀,都噴得ok散既,唔會好似一條水咁噴出黎~幾好~

跟據官方介紹:
JAGUAR Prestige Spirit香水的初調散發著青蘋果及葡萄柚的果香
中調混合了香柏木及東加豆的清新香氣
而基調則選配了花梨木、檀香木及麝香的幽香,爽朗怡人的香氣,展現男士果敢自信的率性。
因為呢支係男人香水,我收到之後就俾左我老公噴,
噴完俾我聞下,我覺得係一隻好易接受既香水,唔係好似古濃水咁濃烈~
因為我有鼻敏感,頂唔順果d味~反而呢隻清清地都幾易接受呀^^
可能推介大家送俾男友or老公~~~~哈哈

沒有留言:

發佈留言