2010/11/24

飲飽食醉olay夜~~真係好正既一晚^^

早前收到olay既邀請,上星期五就走出新界,去左中環出席blogger gathering~
我都知自己係路痴,已經5點半就出發搵地點,點知最後都係迷失左.....
搵左好耐先搵到個地點點去......好失禮~哈哈

上到去已經見到好多bloggers到左,當中都有好多熟識既面孔呀~真開心~
坐一陣揀埋野食gathering就正式開始啦~~
今次既主角就係佢地:

OLAY regenerist super cream同埋Night Resurfacing Elixir ~
我諗super cream都唔駛介紹咁多,因為我諗係人都知佢有幾好~我自己都有用開ga~哈哈
所以重點係放左落Night Resurfacing Elixir ~

由P&G 既Winnie 為我哋詳細講解Night Resurfacing Elixir 既功效~
一聽到係for換膚/喚膚已經有好大既興趣啦~~~~

即刻試下個質地先,係清爽唔笠,詳細要試多幾日先講~~~
不過個gel好靚呀~~~~有金粉閃閃下ga~~

之後仲安排左我地自己調配甜睡香薰tim呀~~~大家都好認真咁整~~~
場面真係好熱鬧又開心~我就用左西柚、玫瑰&依蘭整左支屬於自己既香薰~
不過而家未用得住,最好放一個星期先用就perfect啦^^
玩完一輪之後~就到左dinner時間啦~~~~今次d野食真係好精緻又好味~


頭盤已經勁吸引,我最鐘意食果份鵝肝多士,真係正到不得了~!!

餐湯有2款選擇,我揀左雜菜湯,都好濃郁ga~不過見隔離個蘑菇湯整得都好靚呀~好似味道都唔差^^

主菜我要左牛扒呀~都唔錯,係熟左小小,另一個主菜係魚~其實我對魚唔係好大興趣,
不過可能真係隔離飯香~見到人地個魚就覺得佢好食d~哈哈~
最後就係cheese mousses啦,呢個就略為杰左d,不過都ok呀~~~!

果晚真係玩得好盡興,其實成個過程都好似聚會多過event~好輕鬆~
係咁吹水同講笑~~~開開心心咁就一晚~
臨走時仲送左 regenerist super cream同埋Night Resurfacing Elixir 俾我地返去用tim~
真係好多謝olay今次悉心既安排~
試多幾日先再同大家分享啦^^

沒有留言:

發佈留言