2010/11/17

mark花之甘露~茉莉花味~發揮無限創意^^

今次真係好開心得到march既邀請~可以試用hallmark既香薰~
我一直都有用開香薰既,屋企有用,公司我都放左支USB香薰插係到~
用香薰我覺得真係可以舒緩到情緒ga,個人都relax d^^

而我今次試用既係呢期都好紅既~花之甘露~佢係一支多用途既花水,即係好似以前d花露水咁~
佢有3隻味可以揀,分別係

其實只要發揮小小創意,一支花水真係有無限既用途ga~
而家佢只係70蚊就有60ml,價錢相當抵玩^^
不過如果可以有更多味選擇就好啦~~~哈哈~

另外hallmark除左花之甘露之外,我見佢仲有其他既家居香薰~真係好想試哂所有野~^^
搵下真係要好好睇下先~
玫瑰、苿莉花,蕑花三種味道~
我一直都好鐘意苿莉花既味道,所以都唔洗諗咁多就揀左佢^^

冇花巧既設計,一個墨綠色既玻璃樽,夠簡潔,我鐘意^^

扭開蓋之後佢仲有一個小小既膠塞住樽口,等佢唔會咁小漏,好好既設計呀~~
而且樽口都唔係大,唔會一下就倒好多出黎,份量都幾易控制呀^^

根據介紹,佢有好多唔同既用途,可以:
.滴在溫水之中,可在家中自製花香 spa,有舒緩壓力及釋放情感的作用。
.塗在毛巾或衣物,不但隨時感受清新花香,更有助緩和污染物之影響。
.塗在肌膚,芳香味道能消除疲勞,並有助穩定情緒。
.灑在個人物品,突顯個人品味,創造完全屬於自己的味道。

我用左最簡單既方法,就係直接搽係手、耳背同頸位,
個人一熱,就會聞到淡淡既茉莉花味,真係好正呀!!

有一日心升來潮,我又試下滴小小落去拖地,諗住拖完之後全屋都會好香啦~~~
不過唔知係咪我孤寒滴得太小,只係有好淡既香味,不過老公返黎都聞到呀~哈哈~
反而唔知係咪個地拖吸得多d,放係廁所度成個廁所都係茉莉花味呀~~~~變左個香廁~^^
之後我又試過滴d落絲帶度綁入衣櫃入面,第2日d衫都香香地~
又試過滴d落書簽度,第2日一路睇書一路聞到香味,好正呀!!!
我冇浴缸冇得spa,不過我沖完涼之後滴小小落毛巾度抹一次身,又會成身都香哂^^

沒有留言:

發佈留言