2010/10/27

TRESemme ~賜我24小時持久造型^^

秋天黎左,除左skincare要轉,頭髮都會有問題出現~好鬼煩!!
秋天乾,每日起身d頭髮就好似天線得得d咁周圍飛,仲好好似屎餅咁偏......唉

好彩係呢個時候遇到佢地~

tresemme新出既系列,24小時持久造型產品~
佢呢個系列一共有root boosting spray、amplifying mousse、finishing spray同埋 scuplpting spray gel.
咁我個頭咁偏同埋周圍飛,所以就用root boosting spray & finishing spray^^

未用任何野之前......無言....
我都唔明我d頭髮點解可以偏成咁同d天線多得咁緊要!!!
日日都要好頭痛咁面對,到左秋天靜電多更加嚴重.....唉

先用佢,tresemme 24小時持久豐盈噴霧 root boosting spray ($59.9 /250ml)
tresemme 24小時持久豐盈噴霧質地輕盈,加上特別精確噴嘴,可將產品準確地噴於髮根位置以令整體造型豐盈起來。
不用洗髮,只需將產品噴於髮根位置,吹頭後就能打造出最持久及volume效果

佢個噴咀好似個豬咀咁,哈哈~設計幾好,好易噴到係髮根位置~

用佢噴係髮根,之後搵隻手係咁易摷一摷佢,即係冇咁偏,
之後set頭就更加容易啦,真係即係豐盈左^^
不過d天線毛毛仲係同圍飛....

所以就要用埋佢,24小時持久造型固定噴霧 Body Finishing Spray ($59.9/225ml)
24小時持久造型固定噴霧高效阻隔濕氣功能可令髮型增添活力,加上清爽質地令你秀髮光滑有彈力。
特別備有360度噴嘴,使你能更輕鬆、全面、均勻地控制使用,塑造理想髮型。

呢樽就唔係噴咀啦,佢係噴霧黎,好易按,岩哂手形~幾易控制^^

噴左佢,梳兩梳,d頭髮終於貼服哂~~~~有左佢地~set頭真係話咁易呀^^
我最鐘意佢地易用,同埋最好就係好容易洗,又唔會話痴痴淋淋咁~
mainpoint唔係貴,抵用呀!!哈哈

沒有留言:

發佈留言