2010/11/22

日本黑鑽極致修護系列 - lux我對你改觀~


今次試用既就係LUX日本黑鑽極致修護系列,其實我之前對LUX既印象唔係咁好,
因為之前用過佢其他系列,洗完個頭係痕到爆左,我諗佢唔岩我用~
不過今次聽到好多人聽黑鑽極致修護系列好好用,我又冒住抓爆頭既危險去試用~

3支分別係洗髮乳、潤髮乳同修護護髮霜,見到個樽有日文字,用都用得放心D~
簡單介紹下洗髮乳同潤髮乳先:
從每天洗護程序中,使用高效氨基酸微粒(Pico Amino Acid)的強效滲透修護,
迅速滲透3層髮絲結構至髮芯,深層填補受損髮芯。
極速修護重複染燙、經常性的吹整造型,或受日光損傷的秀髮,由髮根至髮尖徹底修護。

未開之前有LABEL封住,又幾衛生喎~

洗頭水同護髮素都係"拍"開,好方便^^

洗頭水黃黃地色,都算幾易起泡呀,我長髮及腰,用相入面既份量已經夠~
不過洗完都係要落小小護髮素,就咁用就有小小乾~

護髮素都係淡黃色既,氣咪同洗頭水差唔多,我覺得有花香味同小小果甜味,都幾好聞~
質地同一後護髮素冇咩分別~用完真係幾滑呀^^

呢個係極致修護護髮霜,含5倍高濃度高效氨基酸微粒(Pico Amino Acid)的強效滲透修護配方。
加強髮絲強韌,滲透至髮絲受損部分,持續滋養髮絲,形成保護膜,幫助秀髮抵抗染燙所造成的髮絲損傷。
我鐘意佢支裝既設計,方便過一盒盒要了出黎果D~
佢比護駛素再杰小小,用完佢D頭髮真係又滑D同順D GA喎~~~
今次試用,時間比較小,我由拎返黎之後只係用左3次,
所以話佢好有效果又唔係,但又唔係冇效果既~~~

未完之前就係咁,長期處於亂草既狀態...

用左一次之後第2日訓醒影既,D頭髮真係冇之前咁乾同埋順左~
起碼訓醒之後都唔係好似隻癲雞咁已經好大進步!!

用左3次之後,D頭髮好似有彈性左,終於肯聽話,搵手整手個頭終於變返曲髮~
冇錯,其實我有電髮,不過之前D頭髮真係唔聽話,點整都唔會曲,好散~
而家只要搵水濕一濕再搵手指捲下就得~~~
所以我相信LUX係幫到我,今次對LUX真係改哂觀呀^^

沒有留言:

發佈留言