2010/11/12

遲來之文二 - Kiehl s 高效順滑護髮系列

我以為結婚前可以出哂d文,點知原來真係忙都甩轆~
搞到呢篇文又係遲左,真係十萬個sorry~
就係我臨結婚前忙到個人好煩躁既時候,收到javy既電話~
邀請我去Kiehl's 既event~可以鬆一鬆緊張既心情~
順便係結婚前修護一下我把乾草頭髮,何樂而不為??所以一口就答應左lu^^

當日我準時去到銅鑼灣某髮型屋,一上到去就見到好大個橙色板,好sharp呢~~~

之後由公關小姐續一介紹kiehl's既產品~~~
kiehl's呢個品牌我其實都係第一次真真正正咁去試~之前只係試過sample~
原來佢地公司好好,今次呢隻新產品產品除左以購自公平貿易,
100%天然有機摩洛哥堅果油及天然油份配方而研製而成之後,

還有3不堅持原則,不硫酸鹽 (Sulfates) 不矽氧烷 (Silicones)也不防腐劑(Paraben),
不含上述3個成份對令秀髮無比順滑而同時保持輕盈很有幫助

之後就由髮型師jay介紹下今季興d咩髮型啦~


呢幾款都係佢既推介,聽完介紹之後,我地就去洗頭啦~
用既都係kiehl's高效順滑護髮系列,有用到洗頭水,護髮素同髮膜tim~~~

洗完頭仲有髮型師幫我用kiehl's既造型產品set頭tim呀~好好服務~

我覺得佢set到我好wild呀!!把頭髮多左2倍咁~哈哈哈哈~
自己都未試過咁型~

之反後就拎左一set 高效順滑護髮系列返屋企試用,
分別有Superbly Smoothing Argan Shampoo  (HK$210 / 250ml)Superbly Smoothing Argan Conditioner  (HK$200 / 200ml)
superbly smoothing argan hair pak (HK$310 / 250ml)

我用左都差唔多2星期啦,用完d頭髮真係軟好多,冇咁乾燥,
而且佢陣味都幾清新,3樣野入面,我最鐘意個髮膜,
一般髮膜都要敷15-20分鐘,呢個只係3-5分鐘已經有效果~真係方便好多呀~~~^^
結婚果日,化妝師都話我d髮質好左好多,真係好開心kiehl's幫到我呀~~~~

沒有留言:

發佈留言