2013/07/03

HEE魔法棒 - 每日照一照,去印去痘SO easy^^


較早前提到我開始用HEE魔法美容棒進行我既去痘消印大計~
其實我由5月尾已經開始用ga啦,而家係時候睇下成果啦^^

HEE魔法美容棒運用高純度特定頻譜LED輸出技術,不同獨特的波長對皮膚可產生的正面影響,
將LEDs調較到最佳治療該等問題之不同波長,等皮膚使用後有不同程度之改善^^
詳細既介紹可以睇返我之前果篇文~ 回顧按我 ~

黑色呢支係魔法美白棒,射出黎既LED燈係綠色ga~
綠色光可以穿過皮膚的真皮層,可以美白肌膚,減低因色素沉澱~
又可以日光對肌膚既損害, 預防及減少色斑形成^^

用法都好簡單,只要開著個LED燈,將佢對住要改善既位置就得~~~
不過記緊要保持返3-5mm既距離呀^^
果d綠光都幾強勁ga,如果近眼睛附近最好合埋眼唔好照到啦~

效果方面,基本上佢對新既暗瘡印佢係ok work既,d色係會淡左~
而我粒千年暗瘡印,都仲有係度,不過都比之前明顯淺色左,我諗照多佢一牌應該可以冇哂印^^

而粉紅色既魔法清痘棒,射出黎既LED燈係紅色既~
紅色光可以刺激皮膚底部的微偱環系統,
加速新陳代謝以達致提昇傷口治療組織增生之效,對付暗瘡疤痕尤為有效。

都係一樣啦,開著個LED燈,保持返3-5mm既距離,將佢對住要改善既位置就得~~~
最好既係2支魔法棒都會自己夠鐘就熄機,唔使自己計住哂D時間嘛^^

對我黎講,我覺得呢支清痘棒幾WORK!!!我成日手痕都會吱瘡~
呢粒瘡就係我用清痘棒之前一日生出黎俾我吱左,仲流血腫埋,不堪入目.......
跟住我就用左清痘棒每日早晚都照佢一次,到第3,4日粒瘡就開始謝左~
之後夜晚我就加埋美白棒一齊用,照完清痘棒就用美白棒~
大概2個星期,粒瘡已經謝哂,印都係淨返小小ja!!!
如果係平時,我估冇一個月個印都唔會退lor~所以真係好開心!!!

將呢對咁輕巧既小孖寶帶係身邊,隨時隨地都可以去印除豆啦^^

沒有留言:

發佈留言