2013/07/04

植華精華,給你五重柔順秀髮新感覺^^


除左臉部保養,頭髮既保養都唔好似忽視ga~係人都想搵到一隻產品可以帶黎五重柔順既秀髮啦~
咩係五重柔順???五重柔順即係要做到水潤、絲滑、柔亮、漾澤&滋養 ~
所以我就試左REJOICE飄柔全新植物精選系列啦^^
整個系列分左唔同髮質用既~
小米草: 適合嚴重乾枯髮質            椰油: 適合染燙受損髮質
楊桃: 適合頭屑、油性頭髮            薄荷: 適合油膩髮質
我係乾性至中性,染燙受損髮質,所以就揀返適合既種類用^^

洗頭水我用多效修護椰油洗髮露 ($67.9 / 950ml ) 佢適合染燙受損髮質~
佢既配方含100%精粹椰油精華與霍霍巴籽油,針對頭髮染燙受損~
可以充分滋潤秀髮,滋養乾燥受損髮質,入面仲有霍霍巴籽油&椰子油精華~
霍霍巴籽油含有豐富維生素,具有滋養軟化肌膚的功效,用於按摩頭皮,有效改善秀髮髮質。
椰子油精華,針對頭髮染燙受損,枯黃易分岔,充分滋養秀髮,滋養乾燥受損髮質,讓髮色呈現光澤。

椰油好處真係有好多ga,我本身都有用開黎護膚,所以我都好buy椰油ga^^
但呢個洗頭水既氣味唔算好椰子味,不過陣味都幾好聞,幾香~
質地同普通洗頭水冇咩分別,唔係太杰身~一泵份量已經好足夠用啦~

護髮素我就用水潤柔亮植物潤髮精華素 ($67.9 / 950ml ,  $34.9 /  380ml) 
佢既配方含小米草與鼠尾草植物精華,係針對秀髮嚴重乾枯髮質既~
用既係精選匈牙利和保加利亞既小米草,源自海拔3300公尺以上日照充足山區~
之後提取小米草植物精華,有清潔草本療效同時能夠驅走負面情緒,舒緩身心^^

雖然我唔知小米草本身係咩味,但我好like呢d護翇素既味呀!!!!好香!!!
陣味仲要keep到一段時間ga^^正正正!!!

暫時用左呢個REJOICE飄柔全新植物精選系列3次、4次左右~
你話有好大轉變就當然未有啦,對我黎講洗完唔會頭痕,唔會打結已經合格~
都feel到d頭髮滑左,冇咁乾,翹起既地方開始聽話返,望落整齊d~
而且佢咁平有大大支,都真係幾抵買!!!希望多幾次會有更加明顯既改善啦^^

沒有留言:

發佈留言