2013/07/25

敷一敷,抹一抹,輕鬆卸除強勁防水妝^^


平時幾趕時間都好,底妝我可以唔化,但一定會化眼妝~
因為眼係靈魂所在,就算畫一條眼線,睇落去都已經精神好多~令人對自己加分不小^^
但化妝容易落妝難,尤其眼部皮膚比較脆弱,卸妝太大力拉扯揉搓會令薄弱眼部肌膚有眼紋ga~
所以一支好既眼部卸妝係非常重要既^^最近我有幸試到一支好唔錯既眼部卸妝油~
就係GIORGIO ARMANI既Perfection Eye Make Up Remover啦~

GIORGIO ARMANI Perfection Eye Make Up Remover($270 / 100ml)
全新Perfect Eye Makeup Remover 的雙重配方可完美卸除任何眼部妝效,
包括防水化妝品,同時柔滑清新肌膚,卸妝後不會殘留油份在肌膚上~
而且質感溫和柔滑適合敏感眼睛或配戴隱形眼鏡的女士們~
卸妝之餘又不會對眼部造成傷害,可舒緩並呵護脆弱的眼部肌膚。

佢名好多眼部專用卸妝油一樣,都係油質&水質既質地~上層油,下層水質地~
佢既脂質配方可徹底卸除防水或任何眼部妝容,但不會帶走肌膚表面油分;
而水質配方可令肌膚清新柔滑清新,不讓油份殘留在肌膚上而造成油膩感。
 卸妝之前將油質&水質搖勻混合就可以用~

呢個就係我平時最常化既妝,眼線、睫毛液、眼影&畫眉~

只要將GIORGIO ARMANI Perfection Eye Make Up Remover倒落化妝棉~
按住係眼大概敷10-15秒,跟住輕輕一抹,冇防水既化妝品已經卸哂出黎~

如果有防水既產品,我會將化妝棉對接,重複抹多1-2次,咁所有既妝就輕鬆卸哂~超乾淨^^
用佢卸最好就係快靚正,基本上真係敷一敷,抹一抹已經落好個眼妝~
而且唔會卸完油笠笠,最緊要係唔會乸眼,搞到對眼紅哂~真係好岩我呢d對眼好易敏感既人~
產品質素我真係好好,好岩我既膚質用,唯一係價錢真係比較貴,270蚊得100ml~
以我日日卸的話,我相信用一個月至個半月已經用哂,如果價錢可以大眾化小小就更加好啦^^

沒有留言:

發佈留言