2013/07/18

CC Cream - Biotherm / Chanel / banila co大比併~


今期COSMOGIRL,我好榮幸參與其中既CC CREAM大測試~
文中節錄左我既感想,詳細既試驗,都係睇我BLOG文介紹吧^^

繼BB cream之後,近期就興CC Cream!!各大品牌都有出呀~
CC Cream即係咩呢??CC for Complete Correction,即係可以調色遮瑕,仲有護膚功能~
咁BB cream同CC Cream有咩分別呢??2種我都用過~
感覺上BB cream一般質地比較厚,好多時一係太白,一係太黃,上面又會變灰~
好難推,比較焗,所以我對BB cream感覺一般,好難先揀到岩心水~
CC Cream我就覺得比較薄,遮暇都ok,比BB cream冇咁乾~
而我手頭上有3個唔同brand既,分別係BIOTHERM、CHANEL、 banila co,等我將佢地黎個大比併先^^
第一支先講BIOTHERM White D-TOX CC Cream (30ml)
佢介紹話結合三效美白、訂製色彩、高效防護、隱形毛孔、水感保濕、羽量輕透等6合1功效~
能夠給予肌膚色彩修飾 和全日保養的CC光感之美~
將傳統膚色粉末掩蓋斑點或泛紅的色彩修飾作法,轉化成利用色彩保養、達到真正以色彩校正膚色的功效~
CC Cream 仲有SPF50+/ PA++的最高效UV防護力,以及添加入品牌獨特「三效亮白複合因子」~
質地仍然十分輕透水感,在黏膩的夏日也可清爽使用。

BIOTHERM呢支CC Cream5隻色選擇既,我呢支係紫色,可以改善蠟黃肌膚~
佢另外仲有綠色、藍色、粉色&白色,唔同顏色針對唔同皮膚問題~
綠色 : 可以調節泛紅和膚色不均。          藍色 : 適合健康膚色使用。
粉色 : 能讓肌膚透出自然粉嫩光澤。      白色 : 主推亮白肌膚、改善暗沉。

而CHANEL既CC CREAM COMPLETE CORRECTION   SPF 30 / PA+++  ($430/30ml)
傳承CHANEL的經典CC標記,CC CREAM以一個步驟,實現五重功效:
舒緩:含矢車菊花水,舒緩鎮靜敏感肌膚。
保濕:玻尿酸有效保存肌膚水份,確保全日潤澤。
隔離:SPF 30/PA+++有效阻隔令肌膚老化紫外線UVA-UVB,礦物過濾成份提昇肌膚抵抗能力。
修護:萃取自天然活性重建因子,守護肌膚免受外來物質侵害。
修飾:顯著改善肌膚泛紅、色斑、毛孔粗大等問題,瞬間令肌膚展現自然光采,膚色均匀透亮, 感覺清新無瑕。
 CC CREAM質地輕盈不黏膩,全效修護及持久修飾肌膚, 瞬間呈現極致完美膚質。

佢既顏色就只有一種,就係BEIGE色,我覺得如果你唔係太黑既一般都會岩用,大眾化顏色啦~

最後一支就係Banila Co Natural Face CC Cream SPF 30 PA++ (30ml)。
含SPF 30PA++防曬,抵抗紫外線,提升肌膚光澤度及可以提亮膚色,望上去會充滿光澤感兼改善氣色~
有修護肌膚功效,可修飾毛孔細紋,比一般base有更好的保濕度。
質地柔滑細緻,透薄自然,打造韓妹亮白美肌效果。

顏色方面有2隻,分別係Light Peach 亮白同埋Natural Beige 自然,我用既就係Light Peach啦~
一吱出黎第一個反應係,咁白既!!!!原來佢係有變色夥粒,按下佢會依肌膚顏色進行輕微調色ga^^
遮暇度方面,我係手用眼線筆畫左d 點點,當係面上既瑕疵,測試下邊個遮瑕做得最好~
當然,面上既瑕疵冇理由好似黑線畫出黎咁黑,遮唔哂係必然既~哈哈~

如果你問我,我覺得CHANEL係遮得最好既,雖然就咁睇好似BIOTHERM遮得最多,
但都可以見到,biotherm既顏色係最白,我覺得唔夠自然,好似撻左一埋野係度咁~
而banila co既遮瑕係好輕微既,所以最自然既都係CHANEL lor^^

試上面,老實講,BIOTHERM就唔係好討我歡心啦~
我覺得佢質地比較厚,搽上去有D焗,感覺同用BB cream冇咩分別~
同埋唔知係咪唔岩我膚質,3款CC CREAM 既打底我都係用同一樣既產品~
但用BIOTHERM既CC CREAM 幾個鐘之後就會出哂油咁,塊面令立立,真係唔多like啦~
可能佢真係同我唔夾啦,唯一可取既係佢係3支入面防曬度係最高,有SPF50+/ PA++同美白功效lor~
如果按保濕度、清輕盈度、自然度及推介度評分,5粒星滿分
保濕度 :  ***
清輕盈度 : **
自然度 : **
推介度 : **

而CHANEL既CC CREAM 我鐘意ga,出黎既效果係非常自然,遮瑕真係唔差,
面上既毛孔呀,小瑕疵都遮得到,皮膚泛紅既地方都幫我調整過來~不錯不錯!!!
同埋佢有陣清清地既香味,3支入面我最鐘意佢陣味^^
唯一小小不足之處,對我黎講佢都係唔夠保濕,有小小乾既感覺~
如果按保濕度、清輕盈度、自然度及推介度評分,5粒星滿分
保濕度 :  ***
清輕盈度 : ****
自然度 : *****
推介度 : ***

最後就係Banila Co既CC Cream ,我最鐘意就係佢~
毛孔,皮膚泛紅既問題完全改善到,雖然印印既遮瑕佢冇CHANEL做得咁好~
但係佢既保濕係做得最好,用完一D都唔會乾,潤得黎又唔會笠,好鬼貼,摸上去好滑^^
如果按保濕度、清輕盈度、自然度及推介度評分,5粒星滿分
保濕度 :  ****
清輕盈度 : *****
自然度 : ****
推介度 : ****

總括黎講,biotherm就唔係我杯茶啦~
至於CHANEL同Banila Co就好難揀,我老公就覺得CHANEL出黎效果自然d~
而我自己就比較愛Banila Co,老公話Banila Co比較白~
雖然出黎顏色真係冇CHANEL咁自然,但我就係鐘意佢皮膚比較白徹既感覺~
所以真係人人追求既效果都唔同,真係要按返自己需要而選擇~最好當然去專櫃試清楚啦~
希望我呢篇文可以幫到大家揀一隻岩自己既CC Cream 啦^^

沒有留言:

發佈留言