2013/07/10

彷如為DNA修復程序開引擎,保持皮膚好狀態^^


之前都講過我每一日都好忙,但都可以保持皮膚好狀態 ^^ 回顧按我
開估啦,其實我就係用左佢黎幫我keep住d皮膚啦~
就係全新 Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II 升級再生基因修護露~($620/30ml, $880/50ml)
佢係「第6代」亦是品牌有史以來最全面、最先進的精華露~
Estée Lauder 精研皮膚的細胞自癒系統 (Catabolysis) ,製成強效配方~
支援肌膚晚間自我排毒淨化過程,掌握促使肌膚更顯年輕美麗的關鍵~

這震撼世界的新配方,獨具全新基因排毒淨化協調技術 (ChronoluxCB™ Technology) ~
革命性地結合細胞自癒系統 (Catabolysis)  及 基因協調技術 (Chronolux™ technologies)~
可以為全日疲勞受損的DNA進行排毒淨化,再統一修護多個細胞的DNA~
效果彷如為DNA修復程序開了引擎,修復令肌膚在晚間極致發揮天然修護能力~
全面提升有限睡眠時間的修護效果,追回睡眠不足或失眠而失去的黃金修護時間。

包裝上、氣味上、與質地上我都覺得同Complex I 分別不大~
都係泵裝,依舊係gel狀,淡黃色&唔識形容既氣味~
唔係花香,亦唔係果香,老實講不算好聞,但尚可接受~

份量都唔係太多,大概一泵都已經夠全面用~
外型上同Complex I 雖然分別不大,但用過之後,就發現佢吸收比Complex I 更快!!

see~~~用左佢就算我KEEP住夜訓,皮膚都係唔差,有光澤~真係素顏出街都唔怕嚇親人~哈哈~
我相信,如果我可以真係早d訓,Complex II一定可以將我d皮膚改善得更好!!!
而家去  Estee Lauder Hong Kong FACEBOOK " 仲可以立即換領7ml免費試用裝,快d試下啦^^

沒有留言:

發佈留言