2013/07/11

用左佢磨沙,白滑之餘,皮膚散發閃閃金光^^


Collistar~ 呢個牌子對我黎講一d都唔陌生^^
我有用過佢既爽膚水豐胸gel.......俾我印象都唔錯ga~
而今次就係用佢新出既限量版30週年閃金磨沙膏^^

限量版30週年閃金磨沙膏Talasso-Scrub Gold Icon (Limited Edition)  ( $198 / 300g )
成份有海鹽、牛油果、薄荷及迷迭香精華~
佢既功能都好多ga,可以為肌膚提供去角質、柔膚、更新、強化四重功效~
即時改善黯啞無光的膚色,回復光滑幼嫩肌膚,用後肌膚散發閃亮光采^^

打開蓋都仲有一層膠模封住,都ok既,唔會一開漏到周圍都係~
不過呢層模封到好實,好難開,要用cutter都開到,所以我覺得有小小麻煩~
另外,因為係30週年限量版,所以仲有一條金色錬送埋~唔~~~只可以用黎裝飾lor~哈哈^^

終於見到真身,發出閃閃金光,真係ok靚ga~
佢同我一般同開既身體磨沙有小小唔同,佢既質地好似沙糖咁,仲有一層油分開咁~好特別~
用之前我都會將佢地搖勻先搽上身^^

佢既用法都好簡單,將混和左既磨沙膏塗於微濕的皮膚或乾爽的皮膚上~
輕輕按摩,然後用水洗淨。最好就重點按摩手肘、腳跟&膝蓋呢d肌膚較粗躁既位置啦~

我好鐘意做身體磨沙,同時又好怕磨完之後會1乾,真係對佢又愛又恨~
用人1磨沙完之後,皮膚變得白滑之餘,仲好鬼潤!!!!唔似普通磨沙用完之後會乾~
呢個30週年閃金磨沙膏真係估佢唔到咁潤既,係我試過咁多磨沙入面暫時最潤~
我覺得真係就算冬天用佢都唔會怕乾lor^^
除左白、滑、潤之外,用完佢之後仲會有d金光閃閃tim ga^^
如果有咩派對之前用左佢,皮膚散發金色閃粉,一定好吸引!!哈哈~
總括黎講除左個包裝紙難開d同陣味一般d之外,我都非常滿意佢既效果~
如果身體皮膚好似我咁成日都乾既話我好推介佢俾你用^^

沒有留言:

發佈留言