2013/07/30

簡易日常妝,輕鬆畫一筆,塑造盈盈大眼睛^^


見到嗎???我對眼開花呀!!!哈哈~
好多人見到我對眼都好客氣咁讚我對眼好大好sharp!!真係難為情....哈哈~
其實我對眼其實本身都唔算超級大果d,我只係眼珠大,同埋好幸運媽媽生到我眼型不算差啦^^
當然,後天加工先係最重要既因素,所以都係果句,咩底妝我都可以唔化~
唯獨眼妝,最低限度我都會畫眉、眼線、睫毛液先會出街~時刻保持最sharp既大眼睛^^

最近好得我歡心既就係佢地,一系列shu uemura既眼部產品啦~~~~~
只要幾個簡單既步驟,你都可以同我一樣擁有至sharp既大眼睛^^

第一步係化妝之前,當然先用上眼霜打好個底先啦~
我用既係shu uemura全新TSUYA 光感新肌眼部精華 ($380 /15ml)
佢有效針對亞洲女性獨特眼部輪廓及眼周肌膚問題~
只需7天,有效令肌膚逐層更生,重現緊緻彈性膚質~
令雙眸顯得更圓大明亮,希望能對抗令眼睛變小的問題^^

我既用法係先係眼底點開,然後輕輕按摩推開至吸收,唔好忘記左眼皮都要搽呀~
呢支眼部精華仲可以當眼妝底霜使用,可以令眼妝色彩更鮮明ga^^
之後就底霜,而我用既就係shu uemura既POREraser 妝前泡沫底霜~
之前我都介紹過所以都唔詳細講啦,有興趣可以睇返回顧按我
上完base,我就用左瞬間亮肌BB Cream SPF 30 PA++ ($345 / 30ml)
佢可以一次過為肌膚進行修護、滋潤、打底、遮瑕、明亮膚色~
持續使用,更有效顯著收細毛孔、令膚質更細緻柔滑,煥發肌膚自然光澤^^

用左佢之後d皮膚真係明顯細緻好多,毛孔都細返哂,睇落d皮膚狀態好好多~

跟住用絲滑保濕雙效蜜粉餅 ($240/10g,連粉盒$370)
佢可以持久定妝,並針對性解決兩大化妝問題: 1. 乾燥暗啞  2 . 出油溶妝

我鐘意佢上下2層既設計,細細盒帶出街好方便^^
而且佢有嶄新技術,兩種質感、功效、色調;
1.     絲滑水潤:防止肌膚乾燥,修飾瑕疵,貼薄自然。
2.     輕透抗油光:吸走過剩油脂,持久控油,輕透貼服。
令肌膚仿如披上一層薄紗,締造輕透貼薄持久妝容。

連個掃都絕不馬虎,毛質鬆軟,一d都唔會吉肉,而且抓粉力強~
一塊面掃幾下都已經輕易定妝,好正^^

用左bb cream再加粉餅之後,皮膚真係明顯有分別,靚好多架^^

面部上完底妝後,皮膚睇落都冇咁多瑕疵,我冇用任何遮瑕產品,但對眼圈都細好多呀^^

終於到介紹眼妝啦,我首先會用上shu uemura持久啫喱眼線筆 ($190)
輕鬆描畫,使用時柔軟順滑,如鉛筆一樣,畫出柔和分明的迷人眼線,清晰突顯明眸~
長達12小時的持久妝效,柔軟的啫喱配方含豐富硬質矽樹脂~
描畫時形成薄膜,達致持久的防水功效。快乾特性確保不會弄花雙眸周圍的妝容^^

筆頭扭出黎既設計方便易用,唔需要用化妝掃或削筆器ga^^

佢筆芯都幾軟,唔會好硬,筆極都唔出色,好容易控制,幾好用~
我多數都係貼近眼線位輕輕畫一筆,一條完整既眼線已經出左黎,對眼精靈左唔小啦^^

之後就用最新既S curler 睫毛夾 ($130)
佢係可以重點針對眼頭、眼尾的睫毛植村秀既睫毛夾~

歷經13年的研究成果,無側槓設計,讓用家可只夾部分睫毛,效果精準而不會夾痛眼瞼~
並可完美將真假睫毛融合,更適合所有眼形,而且s curler亦適用於彩妝睫毛。

有時大既睫毛夾會有唔岩眼型搞到有d睫毛夾唔到,但因為佢個夾頭夠細~
真係咩方位既睫毛都可以好容易夾到,超級好用!!!
未夾之前我d睫毛係向下垂既,都唔係好睇到佢地既存在......
夾完之後,已經有開花既效果^^

最後用上東瀛豐盈纖長睫毛液 ($220)
佢既護理配方,多功能的smudge proof令睫毛即時增長~
長效持久,蘊含即時豐盈複合物,令睫毛豐盈飽滿~
而配方中的護膚成份ceremide R*更可令睫毛更為強韌。

全新的精巧交叉V形掃,連短睫毛都能毫不費力地接觸得到~

掃頭都算大,我一向用慣大掃頭既,對我黎講佢都幾容易控制^^
我用Z手法先搽上睫毛,之後就搽埋下睫毛~
終極開花眼就咁完成左啦,係咪好容易呢^^

有時間再掃返小小大地色既眼影,一個自然大眼妝完成左GA啦^^
成個妝用既彩妝真係唔多,重點就可以放哂係對眼度,而且化妝時間好小就可以完成到~
所以就算咁懶既我,都可以每一日keep最sharp既眼睛見人~
極推介佢個S curler 睫毛夾有興趣快d去shu uemura試下啦!!!!
** 感謝產品由shu uemura所提供**

沒有留言:

發佈留言