2013/04/09

Dior Addict Be iconic - 超美禮物,快D去拎啦^^


星期六,我就去左尖沙咀Lane Crawford對出既Dior Pop Up Store~
成個Store都好coulorful,真係遠一遠都見到呀^^

全新既Dior Addict Be iconic放哂係度,真係好色彩繽紛呀!!!!!!
每一隻色都有自己獨特既吸引力,真係好想試哂全部呀^^

今次Dior Addict Be iconic有四個不同主題~
Spring Ball 春日舞會~ 柔和既裸色,優美而亮澤
Diablotine 致命誘惑~  強烈大膽既色彩,展示惹火性感誘人鮮紅
Princess 高貴公主~ 明亮活潑快樂,流露俏麗優美特質
Delice甜美可人~ 鮮明熱情帶7淘氣珊瑚色,如一陣誇人既香氣
四個主題,再幻化出24支唔同既色調,充份帶出色彩派對既感覺^^

一場去到,當然要試一試啦,親身試下新既色系有幾靚^^
四個主題真係好靚呀,除左lip gloss仲襯埋指甲油tim!!!
左諗右諗我都揀9到試邊個2最終由dior既ba俾意見我,
試左Diablotine 致命誘惑既系列^^

咀唇得一個所以試得一款,但手指有10隻,我決定4隻色都試哂^^
dior既BA仲好好人,一d都唔嫌我煩,仲幫我油哂10隻手指tim!!
我都係第一次俾男仔幫我搽指甲油,真係有小小唔好意思ga~哈哈哈哈~

化完妝搽完甲油,就去影張靚相啦,因為而家DIOR有活動呀!!

只要係4月6日至17日期間,前往指定地點~
DIOR美妍顧問將為您創造獨一無二的iconic造型
即場將您的iconic造型照上載至dior www.diorhk.com/addict 網站
即有機會得到Dior獨家精美禮品乙份。數量有限,先到先得。

呢個就係我影完之後得到既小禮物啦,係一支超好可愛既mini Dior LIP STICK呀!!
除左選mini Dior LIP STICK之外,仲可以揀MINI mascara,都係好靚ga^^

而上載既照片仲可以參加投票比賽^^
有機會得到投票大獎ga,仲好豐富tim^^
在4月30日或之前獲得最多票數的首20名參加者
將可奪得DiorAddict系列產品乙套(價值港幣$3,980)
及免費獲邀參加Dior專業化妝指導班,得獎者將在5 月上旬收到有關的電郵通知。
快d一齊參加啦^^

沒有留言:

發佈留言