2013/04/15

美白大作戰 - 無懼同陽光玩遊戲,展現最真、最美一面^^


唔覺唔覺已經四月中,夏天好快就黎say hello~~~~所以真係要開始加強防曬既保護啦!!!
我一向都係365日都會搽防曬,試過好多品牌既防曬,如果要我推介一款既~
我都係會推介sofina!!!因為我一直係佢地既用家,都唔知用左幾多支年lu^^
而今年Sofina 再下一城,推出升級版 Sofina Beaute 高效抗老化防曬乳液SPF50+ PA++++!

Sofina Beaute UV Cut Emulsion SPF50+ PA++++ 高效抗老化防曬乳液SPF50+ PA++++ HK$280 / 32ml
配合領先的ADVAN防禦UV科技,有效防禦引致皺紋的UVA,
加上含有Rosemary耐氧化劑,能提昇肌膚的抵抗力,對抗日間毒素損害肌膚,延緩老化。
抗老化精華亦提昇至精華級,質感潤而不膩,上妝更持久貼服。
一支兼具防曬•抗老化•保濕•化妝底霜功能,真係超級方便呀!!!

比起舊版,除左包裝唔同左之外,最大分別就係新既支更升級至PA++++ !!!
係現時業界最高UVA 防禦指數,達到16小時防曬效能ga^^
防曬乳液仲有分清爽型及滋潤型,配合唔同佢肌膚有唔同既需要^^

氣味、質地同舊版都冇咩分別,白色乳液,推開冇顏色~
冇防曬既臭味,反而有小小花香味,呢個都係我愛用sofina防曬咁多年其中一個原因^^

推開不油也不膩,清爽但保濕,唔會痴笠笠,唔會流白汗~一塗一抹已經ok,好方便!!
特別曬既日子我會再係受光置再印多一層可加強防護,確保色斑遠離我^^

因為佢一支有齊防曬•抗老化•保濕•化妝底霜功能,
佢一支有齊防曬•抗老化•保濕•化妝底霜功能,平時我都係就咁用佢再畫條眼線就出門,慳左唔小時間呀!!
有左佢,我就可以無懼同陽光玩遊戲,展現最真、最美一面,絕對係我夏天好幫手^^

用後評分 (5顆★為滿分)
亮白度 ★★★  保濕度 ★★★★  滲透度 ★★★★★ 清爽度 ★★★★

沒有留言:

發佈留言