2013/04/22

與殿堂級髮型大師Kim Robinson一齊Art jamming,超開心好玩的一天^^


我諗有入過watsons既都會對Sen by Kim Robinson呢個護髮系列唔伯陌生~
因為有大大個林憶蓮同 Kim Robinson既poster放係舖既搶眼位置呢^^
而上星期我非常開心出席左佢地搞既一個別出心裁既event,玩得非常開心呢!!!

當日去左位於上環既artjamming玩,可以畫油畫呢~我都係第一次,好興奮!!!!

入到artjamming,好COLOURFUL!!!!除左好多藝術感覺之外,仲有一陣好香既氣味~
原來係Sen by Kim Robinson呢個護髮系列既氣味黎GA,好香!!

齊人之後就正式開始活動啦,就佢地既靚靚職員介紹下Sen by Kim Robinson既由來~
原來係擁有 30 多年專業美髮經驗既殿堂級髮型大師Kim Robinson,
發現香港天氣潮濕,處理難以順服的毛燥髮絲是好多女士既一大難題!!!
所以 Kim Robinson就同天然護理品牌 Sen 攜手合作,推出切合不同護髮需要的Sen by Kim Robinson護髮系列啦~

Sen by Kim Robinson有3個護髮系列,分別有Sleek & Silky絲質順滑系列Moisture & Repair 滋潤修護系列,
同埋好岩有染髮既朋友用既Colour & Shine亮澤護色系列,總有一款會岩你^^

簡單介紹過之後就開始art jamming,自從中學之後都冇拎起過畫筆,所以一開始真係有d手忙腳亂~
係我有限既天份下,都要完成左幅作品,當然畫得靚唔靚係一回事~志在參與~哈哈哈哈~

因為畫得太投入,原來係我畫緊既時候,Kim Robinson都黎左同我地一齊畫畫呀!!!
佢仲走過黎同我傾下計,研究下我幅大作,佢話好Colourful好鐘意~哈哈~真係俾面呀!!!!

仲可以同Kim Robinson一齊影相tim,佢完全冇架子,nice & funny guy^^

而Kim Robinson都有一齊畫呀,幾下手勢,已經畫左一大半,真係好勁!!!

畫完畫之後,Kim Robinson就同大家分享一下佢對亞洲髮型及髮色既獨到見解~
Kim Robinson係星級髮型及形象大師黎ga,佢對真我自然美的追求及卓越質素的堅持,
組成其美學理念的核心。他的成功故事,堪稱香港經典傳奇,Kim Robinson 既名就係格調的象徵!!
Kim Robinson話毛燥髮絲的成因有好多種,髮質結構以至香港反覆多變的天氣等等都會有所影響,
但只要選用合適的護髮配方,就可以令秀髮貼服,佢仲披露左獨家改善毛燥髮絲貼士tim^^
1. 剪掉開叉或受損頭髮:
要防止毛燥髮絲,首要工作是改善頭髮的整體健康,並防禦外界環境的不利因素。
恆常修髮,把分叉頭髮和受損髮端剪掉,能讓頭髮更健康並預防毛燥髮絲。
2. 使用優質的護髮產品
建議使用Sleek & Silky 絲質順滑系列,能讓頭髮順滑並滋養髮絲,
每星期再配合使用Moisture & Repair 滋潤修護系列護髮精華,更可有效預防髮尾開叉。
3. 洗滌秀髮的正確步驟
首先倒出適量的洗髮露於手上搓揉至起泡,切勿直接塗抹在頭皮上,並沖洗乾淨。
必須確保沒有任何洗髮露殘留,以避免洗髮露堵塞毛孔。
 洗淨後使用護髮素,並把護髮素按摩在頭髮中段至髮端,並靜待一分鐘。
 最後用冷水沖洗,以收緊毛鱗片,撫平頭髮表面,令髮絲柔滑亮麗。每星期使用護髮精華,可令頭髮更健康。
雖然有些人認為不應在潮濕天氣使用護髮精華,覺得會令頭髮負擔太重而塌下來,
但Sen by Kim Robinson 的護髮精華不但可避免,更可深層滋養修護髮絲,帶來清爽健康的柔亮秀髮。
4. 吹乾髮絲技巧
洗淨頭髮後作梳理時,以橡皮刷逆向從髮端開始梳到髮根,再以毛巾包裹頭髮以吸收多餘的水分,最後以風筒吹乾。千萬謹記不要用毛巾擦頭髮,這樣會產生更多毛燥並使頭髮折斷;
避免使用過熱的風筒,盡量使用離子風筒,可令秀髮保持如絲柔滑。
每天適量梳理頭髮,刺激頭皮從而促進頭部血液微循環,可令頭髮更為健康。

講解完心得仲有大抽獎tim呀,大獎係由Kim Robinson親自操刀做造型,恭喜哂~
今次event個個都玩得好開心呀,估唔到Kim Robinson完全冇架子,仲咁風趣tim^^
最後收到1set Sleek & Silky絲質順滑系列,用多幾次先再分享我既用後感^^

而家只要print張coupon出黎,仲可以半價買護髮素tim呀,好抵!!!
想試既朋友要把握機會啦,優惠至到5月31日ja^^

沒有留言:

發佈留言