2013/04/18

春日mix & match,穿出不同風格,一對鞋子走天下^^


自從上次去Jipi Japa揀左對靚靚心水鞋(按我回顧),佢已經成為我既新寵啦^^

我就係揀左佢,易襯既閃石鞋,我呢對係最百搭既杏色,佢仲有桃紅色同藍色,好Sharpga^^

鞋頭有皇冠design既閃石圖案,既大方又不失風格~
我揀佢最大原因係佢d閃石,超閃ga!!!! I love  BLING BLING!!!!!
一路行一路閃,真係遠一遠都見到對鞋呀~非常吸睛^^

另一個原因係我鍾意佢係平底鞋得黎有返小小小小踭,因為普太平既鞋我腳會痛~
著呢對就唔會有呢個問題啦,同埋佢係魷魚鞋,就唔怕一路行一路甩尾啦~
可能係新鞋,頭幾次可能個橡跟位太新有d緊,後跟位有小小界腳呀,不過著多幾次就冇事lu^^

對鞋超軟,將佢屈成咁都冇問題!!!而且仲超輕,著上腳真係冇咩重量,
而且腳底好軟淋淋,好似加左air pack咁,彈下彈下,超舒服!!著住佢追巴士都完全冇鞋度^^
同埋最緊要既,就係佢非常之百搭,基本上真係咩造型都襯到~
我就用佢襯左幾個唔同既style,獻醜分享下我心得,襯得唔好多多包涵呀^^

第一個係休閒斯文look,我其實生得都幾細粒,不過又好鐘意著長裙ga喎~
好鐘意長裙行路果時擺下擺下咁~好飄逸!!著平底鞋出黎既感覺比高跟會休閒d^^
我有朋友好怕著長裙,驚越著越矮,其實只要揀返一d長度大概到腳眼位,
反而唔好揀d唔長唔短既,咁整體就會拉返長個人,睇落修長d ga^^

第二個就係返工look,對鞋有閃石,所以襯返工衫都一樣好大方ga^^
咁就唔使成日返工著死高跟鞋咁辛苦,可以俾時間對腳休息下~

第三個就係casual look啦,平時唔返工既日子我都係超懶,冇咩點襯衫,拎起咩就著咩~
多數都係連身裙呀、連身褲、牛仔褲之類,總之方便casual為主~
咁呢對鞋又可以襯到喎,一穿上腳就走得,勁方便~!!
呢對鞋真係百搭,隻杏色又易襯易carry^^
真係冇揀錯佢返屋企,越著越鐘意佢,哈哈哈!!!

3個look係又鐘意邊個多d呢??? ^^
如果你都想同我一樣感受Jipi Japa對鞋有幾舒服、幾好著~
咁就快d上Jipi Japa Facebook page 讚好,再到Apps投選你「最想穿上的Summer Flats」
就即送上小禮物及$100鞋券到Jipi Japa試穿啦,快d一齊參加啦^^

分店地址:
K11 Shop ~ 九龍尖沙咀河內道18號K11地庫2層17及18號舖
Park Hotel ~ 九龍尖沙咀百樂酒店地下20號舖
Langham Place ~ 旺角朗豪坊B1, 12 – 13號舖
Causeway Bay ~ 銅鑼灣波斯富街24 – 30號寶漢大廈地下B舖

沒有留言:

發佈留言