2013/03/21

不脫妝、不變色、不浮粉~365日上妝無難度^^


唔經唔覺,春天已經黎左,除左衫要換季,應付D濕笠笠既天氣,
個妝會好容易溶,所以護膚品&化妝品都要換季啦~
今季我好開心預到SOFINA Primavista全新底妝產品^^

今季SOFINA Primavista全新底妝產品主要係塑造一個不脫妝、不變色、不浮粉既妝~
而主打產品就係Primavista柔亮持久粉餅同埋Primavista既base啦^^

先講一講base啦,Primavista既base其實唔攸多講,因為真係出名好用~
佢地既base有好幾款,分別係Primavista Long Keep Base UV 持久控油底霜SPF 20ㆍPA++
Primavista Multi Cover Base UV 三合一完美遮蓋底霜SPF20ㆍPA++
Primavista Moisture Coat Base 修護保濕精華底霜SPF15ㆍPA++
3款都各有唔同佢特性, Long Keep Base UV 主力控油,Multi Cover Base UV 主力遮暇~
春夏最好就係用Multi Cover Base UV,因為我本身都用開,真係好掂!!
今次想試下佢其他base,所以我揀呢支 Moisture Coat Base,佢主力保濕既,都岩我用呀^^

Primavista修護保濕精華底霜(HK$ 280 / 25g )
● 猶如精華面膜般覆蓋在原本凹凸不平的肌膚上,仿佛形成另一層水潤平滑的肌膚,使粉底能柔滑均勻地伸延。
● 減少了粉體的配方,具有保濕柔滑的使用感。
● 蘊含高保濕精華配方(透明質酸、甘油、日本羅漢柏精華、洋甘菊精華),
   即時淡化幼紋和乾紋,修護乾燥肌膚,有效長久保持滋潤緊貼的完美妝容。
● SPF15 ‧ PA++
● 無香料

Primavista修護保濕精華底霜係一隻有小小粉紅色既底霜,質地好細滑,好容易推開~
而且呢個天氣用佢對我黎講都仲ok,可能我皮膚比較乾,又有鼻敏感,搞到個鼻成日甩皮,
用左佢皮膚真係會水潤d,但唔會痴笠笠既,而且上粉都會易d,唔會有浮粉既情況出現~
佢除左可以妝前用黎打底之外,仲可以補妝果時用ga,將佢搽係d特別乾燥的位置,
可以即時減淡幼紋&乾紋,個妝就更加自然貼服啦^^

係介紹個粉餅之前,好想講下呢個限量版粉盒,真係超級靚!!!(限量設計粉盒) HK$ 100
其實每次sofina出既限量版粉盒都好靚ga,今次呢個<幻彩閃爍花火限量粉盒>~
係以幻彩閃石排列出一個燦爛的花火圖案,手工好精美,顏色又好柔和~
佢寓意最新的粉餅能點亮肌膚,喚發10小時不脫妝、不變色的自然柔亮妝容^^

而Primavista柔亮持久粉餅(補充裝,連粉撲) HK$ 290 / 9g 全7色
● 採用嶄新優化的全天候貼服粉體EX,質地非常細膩柔滑,能均勻緊貼肌膚上的每一吋角落,
   即使是粗糙、毛孔等極細微的凹凸位置亦能完美緊貼,並且保持10小時不脫妝ㆍ不變色!
● 亮顏粉體 (Face Lamp Powder EX) – 控制進入肌膚內部的光線,
   使膚色不均勻和凹凸的陰影變得不明顯,妝容更透薄及遮蓋更完美。
● 高度防汗水ㆍ防皮脂,持久保持剛塗抹後的顏色和質感,長時間保持年輕及清爽輕盈的妝容。
 【已取得10小時不變色數據支持】
● SPF25ㆍPA++
●無香料
●通過過敏性測試

只要將Primavista柔亮持久粉餅輕輕放入粉盒,聽到啪一聲就裝好ga啦,easy job^^
本身粉盒有跟一個粉樸,而粉餅又有一個,所以total就有2個粉樸可以替換,幾好呀~

用法都好簡單,只要跟偽4步曲:
① 用海綿輕輕滑過粉餅沾取適量粉體,以臉頰為中心畫圈延展開來,使粉體和周圍肌膚融合。
②   沾取少量粉體,在額頭中心畫圈延展開來,使粉體和周圍肌膚融合。
③   再次沾取少量粉體,塗抹到眼部周圍、嘴唇周圍部位。
④   最後調整鼻樑及其它部位的效果。
用塗抹既方法甘粉相比起拍打和緊壓,出黎效果更薄更均勻ga^^
呢個Primavista柔亮持久粉餅粉質相當之幼滑,我用既係OC5自然色,同我膚色都夾~
一抹上去就見到佢好似粉底液咁,遮左好多小瑕疵,出黎唔會好厚粉,又唔會乾,真係唔錯^^

當然化左一個好底妝,就更係要化靚埋D眼耳水鼻啦^^
我用既都係我最愛,SOFINA AUBE couture既眼影唇膏~
化妝步驟唔多講啦,我之前都寫過關於AUBE couture既產品,有興趣可以睇返回顧按我~

用左sofina既底妝彩妝產品,365日上妝無難度啦~
不脫妝、不變色、不浮粉既妝容真係話咁易擁有^^
有興趣既朋友快d落counter 感受下佢既威力啦~
SOGO率先發售: 2013年3月20日
全線公開發售:     2013年3月27日

沒有留言:

發佈留言