2013/04/11

美白大作戰 - 一支不錯水潤不笠的身體防曬^^


夏天就到,真係要分分秒秒都做好防曬呀~唔係的話曬黑OR曬傷左就真係後悔都黎唔切~!!
除左塊面,手手腳腳都要記得做好防曬工作呀^^
一直我都未搵到一支岩心水既,因為我好怕痴笠笠呀~
而我最近就係試左佢,Bioré 既皇牌產品水凝長效保濕防曬乳,感錯不錯所以同大家分享下去^^

皇牌產品Bioré 水凝長效保濕防曬乳特有GAP水感凝體技術鎖緊防曬粒子,
抗紫外線同時釋放大量水分子,可減少因日曬造成的水分流失。
當中更蘊含透明質酸及綜合柑桔精華,雙重提升保濕功效^^
另外, Bioré 防曬乳更獲日本厚生省認可為最高規格的防曬產品,
除可強效阻隔紫外線,亦適合長時間戶外活動。

其實呢支除左可以身體用,用係塊面都OK ga,可以當係妝前底霜用,令隨後粉妝更貼服持久tim~
不過我面本身用開其他牌子,所以就冇試過係面用啦^^

因為係made in Japan,所以支野背後滿佈日文,睇唔明呀!!!哈哈~
上網搵下佢d成份資料,有酒精成份,敏感肌要注意啦,不過我唔係敏感肌所以影響不大~

支出黎都冇咩特別,白色乳狀,有小小香味同我覺得有小小酒精味,唔係似水果味既~哈哈~
好就好在冇防曬果陣油油地味,幾好呀,因為我都幾怕果陣防曬味~

推開之後,我以為自己拎錯左支洗面膏!!!!因為佢質地真係好似洗面膏咁ga,好似幅圖咁...哈哈~
一推開就好水好水咁,好快就吸收左啦~!!可能有酒精成份,感覺真係好清爽但唔會乾~
一D都冇黏膩,唔會好焗身~亦都冇泛白問題^^

至於防唔防到曬黑,我就真係未知呀,因為我用呢幾日都係陰天冇太陽~要遲下有太陽要可以試真^^
而佢保濕真係做得好好,用之前我又缺水又缺油,用左之後水油度都有升呀^^
佢真係打破左我對身體防曬既睇法!!唔笠對我黎講真係好緊要!!
但有一點要注意係佢唔係防水ga,大汗既朋友要留心啦~
我冇咩汗出所以冇影響,對我黎講仲方便,因為可以唔使特登用卸妝野落,
就咁用沐浴露,沖完涼就乾淨哂^^
如果對防曬要求唔係十分高,佢有50度,又係花王公司出品,價錢又唔貴,都真係值得一試~

沒有留言:

發佈留言