2013/04/30

美白大作戰 - 多功能美白防曬乳,一支搞掂哂^^


防曬,係美白第一步,所以我365日無論晴天雨天,出唔出街,我都會搽防曬~
因為我真係好怕出雀斑,同埋好易曬黑!!做足準備永冇死既~哈哈~
而Neutrogena 最都出左隻新防曬,Fine Fairness Clinical 醫學級美白防曬乳 SPF50+ PA+++^^

呢支醫學級美白防曬乳除左加入皇牌成分* Helioplex 之外,
更首次加入醫學級 Vital-ion 離子美白能量, 有助加速代謝,美白及淡化色斑作用,
一支同時有齊美白、防曬、妝前底霜功能,岩哂分秒必爭既我^^

因為佢有妝前底霜功能,所以防曬乳係淺紫色ga~
紫色既底霜可以修飾暗沉既肌膚,達到提亮膚色既作用,皮膚睇落去會白淨d^^

質地係好輕,略帶香味,好易推開,同之前一樣,都係好快吸收~
一d都唔會笠痴痴,不油不膩,如果你鐘意清爽既防曬,就一定會鐘意佢既質感~

我習慣係顴骨、額頭位會搽多小小防曬,因為呢2個位吸收的紫外線高其他部位2倍ga!!
就算呢支防曬有 SPF50+ PA+++,我都會隔一陣再補一次,以冊萬全^^
因為佢一支有齊美白、防曬、妝前底霜功能,有我平時都係用佢打底就出門啦,盡可能減低皮膚負擔嘛^^
百幾蚊一支咁多功能又有效既防曬,值得推介呀^^

沒有留言:

發佈留言