2013/04/24

輕鬆洗出潔淨、水嫩、彈滑肌^^


我中學時代都有用過Biore既潔面產品,印象中價錢好平,但就比較乾既~
咁多年後,我再一次有興趣接觸Biore,係因為佢,水嫩彈滑洗面泡沫^^

一次有膠原蛋白並集齊淨肌、水嫩及彈滑3大美肌功效的水嫩彈滑洗面泡沫~
聽落好吸引,睇過評語都唔差,而且價錢都係好經濟,一試無況呀^^
~ 膠原蛋白成份 ~ 提升肌膚彈性,保持肌膚嫩滑飽滿
~ 日本淨肌鎖水技術 ~ 溫和潔淨同時保濕
~ 深層潔淨 ~ 100微米泡泡深入毛孔徹底去除污垢

吱出黎已經係豐厚既泡泡,唔使另外起泡,岩哂我呢d懶人~
份量都唔需要用好多,大概一泵已經夠我全面用,所以一支我估都用到2個月,抵~

濕左塊面就可以將d泡泡加上面,d泡泡唔會因為按摩而冇哂,反而會越按越杰,
杰左再加d水就好推d^^按摩完就可以過水就ok ga啦~

過完水d皮膚好爽,洗完都好有光澤,感覺好乾淨!!!摸落去d皮膚都幾滑~
但以而家未係夏天既天氣對我黎講就有小小乾~
未至於乾到崩崩緊,還可以接受,對我黎講我估都係要等到夏天用佢先適合啦^^
總括黎講,感覺不錯,可以一試^^

沒有留言:

發佈留言