2013/05/03

買左一隻唔錯既韓國美白mask ~Faith in Face ^^


最呢幾年韓國既護膚品穴係越黎越hit,香港都有好多韓國品牌進駐~
不過仲有好多好用既牌子香港都係仲未有得買住~就好似Faith in Face咁~
Faith in Face 係韓國最熱人氣護膚品牌黎ga,我第一次接觸係我老闆送左幾塊保濕mask俾我做手信~~~
試過之後不得了,一直想買都搵唔到邊度有得買~見到淘寶有都要二、三十蚊塊,又唔知真定假.......
好好彩,之前陪朋友行水貨店(好似叫Jan Beauty) 見到竟然有Faith in Face賣,勁開心!!!

第一眼係俾個包裝吸引住,粉紅色帶60、70年代feel,好得意~
本來懋買保濕mask,不過店員話呢隻有美白功效,岩我!!
28蚊一塊,都合理呀,所以買左3塊黎試下^^

韓國mask好用係好用,不過有個唔好處,就係全部都係韓文介紹呀,唔識睇呀!!!!!
好彩既係店員都好細心講左一次個用法用功效我聽^^
唯一識睇既就係Hydrogel Mask呢幾個英文字~哈哈~

Hydrogel Mask就係呢隻mask既特點啦,中文譯做水凝膠面膜~
Hydrogel Mask除左係由天然成分所製成之外,成塊mask都係由精華所提煉ga~
所以就變成水凝膠質地咁既質地,好似d jelly咁~

淨返係袋到既精華就唔多啦,證明佢俾紙質地既mask更加鎖住d精華啦^^

塊mask仲係我最鐘意既上下兩段式設計tim,好多時我敷mask個型都唔岩我面型~
上下型mask就可以自己教岩d位,真係再有唔岩位既自己剪幾下就fit哂~
而且佢係水凝膠質地,一上面就黏住左塊面,之後掃返多餘泡泡走~
就feel到塊mask黏到塊面實一實,超薄超貼面,真係跳舞都唔會甩呀~哈哈~
而且塊mask好多精華水水的,但一滴都冇滴出黎,全部精華都鎖住係面吸呀吸,正!!!!

佢主打唔係保濕,但敷完感覺好水潤,個鼻甩皮既地方冇哂事,而且d皮膚即刻有光澤左!!!!
同埋個mask敷果時凍凍地,令我有小小敏感而發紅既皮膚舒緩左,降左紅~good!!!!
暫時敷左一塊既感覺都幾好,我既目標係淡化我d間瘡印!!!
等我努力d用埋另外果2塊睇下效果會係點先~遲d再報告^^

沒有留言:

發佈留言