2012/08/31

瘦臉碌碌碌,碌出一條新血路^^





有邊個唔想有V面呢???但我天生一副包包面,想V真係要好勤力&落好多心機先得~
都試過好多唔同品牌既瘦面ga....總之係唔使做手術可以瘦面既我都想試^^
而mask house呢個牌子我都唔係第一次接觸,上次試左佢個V型纖面膜都有唔錯既效果ga^^
所以今次就試左mask house出既鑽石級V型全效瘦臉精華~

三大主要成分及三重點修護功效:
BodyFit™ 醫學燒脂精華 · 纖顏
全效燃燒面部脂肪
促進血液循環暢通淋巴、減慢及分解脂肪積聚

質地係lotion狀,都好容易推開,唔會好笠,加埋接摩會吸收得快d^^
雖則佢話係燒脂精華 ,但我反而覺得搽果時會有小小涼涼地咁既感覺,都幾舒服ga~

搽完再配合埋臉頰滾動導入器(圖右) &頸額滾動按摩器 (圖左)就very good啦~
唔好睇小呢2個按摩器呀,佢地都係根據人體3D工學,
V型臉頰滾動導入器特別切合亞洲女士的雙頰輪廓,配合纖巧的棒型設計,
使兩邊14片方型羽狀導入齒輪於滾動時更能舒適貼面,重點針對下巴、顴骨至耳邊位置,
加速精華導入並分解臉頰脂肪。持續按摩加速血液循環,暢通淋巴,消除水腫。
而頸額滾動按摩器既滾珠按摩幫助刺激穴道,加速血液循環,有效加速精華滲透,撫平頸額皺紋。

2個按摩器個滾動頭都有分別ga,臉頰滾動導入器既頭係一片片既軟膠黎既~
而頸額滾動按摩器既頭就係2個圓圓地既滾珠,係硬身同比較細個既^^

用臉頰滾動導入器既方法都係好簡單,由下巴位慢慢拉上顴骨至耳邊位就得ga啦~
因為係軟膠所以比較啜肉,用果時既感覺就好似有人meet你塊面咁~幾得意^^

而頸額滾動按摩器都係係頸到碌下,可以幫助刺激穴道,撫平頸額皺紋。
不過我發現除左碌頸之外,用黎碌下個肥臉珠都唔錯ga喎,個位大小岩岩好,好舒服ga^^

呢個鑽石級V型全效瘦臉精華我都用左一個月ga,不過我淨係夜晚用ja,因為朝早冇咁多時間碌~
咁效果方面呢,我特登係同一個位,加同一個表情影相,咁先可以比較ga嘛~哈哈
可能我唔係早晚用,出黎效果冇其他人咁明顯,但都有小小成果睇到啦~
超級V面就仲未達標,不過我覺得臉頰至顴骨位確實係Firm左d,睇落去冇咁泡lor~哈哈哈哈~
或者我再勤力d碌,總有一日會有超級V面呢^^

沒有留言:

發佈留言