2012/09/01

潔面緊緻1 take過,隨時隨地展現黃金亮肌^^

年過25之後,皮膚各樣都差左好多,冇18,22果時咁扑扑脆lu~
尢其緊緻同光澤方面,真係要加倍注意保養先得啦~~~~~
而Aqualable就最新推出左「導入式緊緻」系列啦~岩哂我呢d廿到尾既人啦~哈哈~

AQUALABEL人參緊緻潔面系列可以徹底潔淨肌膚,
配合先進Aqua Synergy導入技術,讓極上高麗人參精華,源源不絕導入肌膚底層,
發揮人參順行活血,調和肌理功效,讓肌膚活力飽滿,綻放水潤光澤。
而我手頭上就有呢個系列入面其中兩樣潔膚產品~
AQUALABEL人參緊緻潔面乳霜&人參緊緻潔面泡沫^^

人參緊緻潔面乳霜Cleansing Massage Cream Ex ($85/125g)
特點: 卸妝 + 按摩 活膚1 Take過
質地幼滑豐潤能徹底溶解彩妝,配合3大極上活膚緊緻成分,
提升緊緻,同時徹底潔凈肌膚。

因為佢個名有人參既字眼,所以我期待一開會有人參味飄出黎~
不過原來係冇ga~哈哈哈哈~反而係清淡既花香味~
質地方面就比較杰身,因為佢除左係卸妝霜,仲可以用佢黎按摩ga^^

因為用黎按摩,再加上一d都唔貴,所以我用既份量就比較豪氣啦~
用法都好簡單,先係面頰&前額等位置,以打圈動作,仔細塗勻。
然後以指尖,仔細於眼周、鼻翼等細微位置塗開,慢慢按1分鐘就得ga啦~
按摩塊面可以速進血液循環,提升面部輪廓,緊緻肌膚,好多好處ga^^

按完我會用紙巾抹走d乳霜先洗面,因為我試過冇抹就洗,
洗左好耐都好似油笠笠唔乾淨咁,所以我都係覺得抹一抹先洗比較好啦~
過完水,大部分既妝都去得七七八八啦,係眼線位仲有小小係度,
如果你都係用防水既產品,我建議用返眼部專用卸妝產品比較好^^
 
我不嬲都慣左double cleaning,所以用完人參緊緻潔面乳霜,
我都一定會用人參緊緻潔面泡沫洗多次,咁樣感覺上會乾淨d嘛~
人參緊緻潔面泡沫 Cleansing Foam Ex ($79/110g)
特點: 極上人參 緊緻凈化
可以輕易搓出極上高密度濃厚柔滑潔面泡沫~
配合3大極上活膚緊緻成分,提升緊緻,
徹底潔凈肌膚同時保持肌膚幼滑水潤,絕不繃緊。

可能大家都知道AQUALABEL資生堂旗下既品牌~
佢d潔面產品我一向都好鐘意用^^所以我對呢支潔面泡沫都好大期望ga^^
吱出黎都係膏狀,我以為會有人參味,原來冇ga喎,哈哈~反而係清淡既花香~
用起泡網好輕易就可以搓出好多泡泡,d泡泡係比較輕盈,唔算結實既~

用埋人參緊緻潔面泡沫,洗完感覺上真係乾淨好多,
一般膏狀既潔面我覺得都比較清爽既,有時會比較乾~
但呢個2款人參緊緻潔面系列,洗出黎既感覺估唔到係會潤,
就算洗完唔即時搽skincare都唔會覺得乾ga喎~好啱我呢D乾肌用^^
潤既情度係就算係秋冬用佢我都有信心唔會乾~
以咁平既價錢,有咁高既質素,真係VERY GOOD呀!!

沒有留言:

發佈留言