2012/08/14

告別惱人問題,向掉髮say NO!!


當我由及腰既長髮剪成短髮後,所有開叉、乾燥既問題都解決左唔小~
但係洗頭時甩頭髮既問題就仲係度....成日甩到成地頭髮,都真係幾煩ga...
今次DOVE又出左隻新既防掉髮系列,真係要好好試一試啦~

DOVE 全新推出防掉髮系列,成份含「髮源強韌因子」 TRICHAZOLE ACTIVES,
可以減少頭皮與髮絲之間的蛋白流失,有效減少掉髮。
好似好勁咁,話用3次就可以減小99%既掉髮,真係要試真D啦~

我呢支DOVE 髮源強韌防掉髮洗髮乳 (適合所有髮質) 係350 ml黎,
我習慣洗頭水用2至3個月左右就會轉一轉款,所以都唔會用家庭裝咁大支啦~
吱出黎其實都係一般洗頭水咁既樣,不過佢就有小小閃閃地~
氣味係清香既,我仲以為係DOVE專有既味道TIM^^

泡沫都好濃郁,輕輕按摩完髮根就可以過水,過水唔可以馬虎GA,一定要過乾淨!!
過左水都唔會話好乾淨淨,好啜手咁,感覺唔錯^^

跟住就用同系列既DOVE 髮源強韌防掉髮潤髮乳 (適合所有髮質),
我呢隻都係 350 ml黎,如果有細支D我都會買細支D,因為次次都係洗頭水用得快D既~哈哈
護髮素我用既份量唔會好多,大概一蚊銀既面積就夠哂啦~~~~

護髮素記緊唔好搽係髮根,淨係搽髮尾就ok~
我既習慣係搽左上去之後,再搵梳梳下個尾,等d護髮素會浸透入髮絲^^

雖然佢話用3次就見到效果,不過我都日日用,用足5日先下結論~
其實頭一日覺得好似比之前用開既洗頭水都甩小左dd,但可能係自己心理作用~哈哈~
第2,3日用完之後既情況同第1日甩既髮量差唔多~
到第5日,就真係感覺到甩小左頭髮,尤其吹頭後地下都小左好多掉髮~
以咁平既價錢,有咁既效果我都好滿意呀!!!!我會keep住用睇下會唔會更加有明顯既效果^^

沒有留言:

發佈留言