2012/08/10

越震越貼服 - 化妝都要Smart!!


而家除左洗面有潔面機,護膚有導入導出機之外,連化妝都有機出!!
講緊既係呢期大熱既BRTC 智能振動 BB 美妝組合~
佢一共有4 款,包括「茉莉之水」、「深層海洋水」、「黃金魚子」及「美白修護」
分別係保濕、水潤、抗皺及白晢既美妝效果^^
我呢set紫色既就係BRTC 茉莉之水智能振動 BB 美妝組合啦~

打開入面有一部智能美妝機、茉莉之水 BB Cream 同埋 5 個彈性粉撲~
估唔到一短有跟5 個彈性粉撲咁好喎,咁就唔怕洗個粉撲之後冇得用啦^^
同埋我試洗過個粉撲,洗完都冇變形,應該都唔係好容易難,幾好~

部智能美妝機仲有埋蓋,咁就唔怕痴哂d塵粉撲,同埋有蓋收埋部機都易d嘛~
換粉撲都好簡單,直接拔個頭出黎換過新既就得,冇難度可言^^

部機唔算大,而且佢係用鈕電而唔係筆芯電,所以部柣都好輕身呀~
加上鈕電係日本城果d幾蚊就有一大排,平過買筆芯電好多,夠經濟^^
而開關就係機身前面,一按就用得,不過我成日都唔小心按到,
如果係"啪:制對我黎講智好d ,冇咁易按到唔會哂電嘛~~~~

而茉莉之水 BB Cream 成份就有茉莉花精華、馬齒莧精華、蘆薈精華、甜杏仁油、綠茶精華及白樺樹精華。
可以為肌膚注入大量水份,平衡皮膚酸鹼值,有助舒緩敏感肌膚,並有鎮靜抗炎作用;
亦為深層細胞提供充足氧氣及活化細胞,同時收細毛孔。

未用機上之前試下係手睇下會唔會顏色唔match~
好彩都唔會有泛白既情況,用手推都好易,唔會痴笠笠~

到用機上啦,用法好簡單,共要將BB Cream吱係粉撲或直接搽上面,
之後按開關制啟動智能美妝機就得ga啦~~~~
初初都好驚 BB Cream吱係粉撲會俾粉撲吸哂好哂野,但原來唔會ga~真係估唔到喎!!

因為部機可以係1分鐘內振動12,000次,所以BB Cream更加均勻咁推開,令個妝貼服D~
用果時只要先輕輕將粉撲打圈咁上面,之後慢慢向外推開~
鼻翼位就用粉撲邊緣位慢慢按壓,上一個底妝都唔使5分鐘,好方便~

總括黎講,雖然隻BB Cream既遮暇度唔高,遮唔到我D印,
但搽出黎係比用手上快同埋均勻D,毛孔既cover都ok,
出黎唔會話好厚妝,睇落都幾自然呀^^
不過如果支BB Cream有埋防曬就更加好啦~

沒有留言:

發佈留言