2012/08/24

噴一噴,盡顯嬌絕秀逸的佳人本色^^

 
意大利著名時裝名牌BLUMARINE,我上年已經認識左呢個牌子~
試過佢既Bellissima香水,我都好鐘意,回顧請按我~
今年,BLUMARINE就推出Innamorata,我當然都要試下啦^^

Innamorata,意大利文即係戀愛中既意思,淨係個名都覺得好浪漫~~~~~
而Innamorata以蜜柑、佛手柑及熱情果調制出清新甜美的初調;
以依蘭、雞蛋花和玉蘭花揉合而成的中調彌漫着浪漫氣息;
而蘊含麝香、安息香及羊絨的柔和基調則為女士們平添性感魅力。

而樽身既設計真係大愛!!!!Innamorata香水的瓶身貫徹品牌時尚優雅的設計風格,
華麗悅目的圓柱形瓶身,以特厚的水晶玻璃製造,
係光下面睇落去個樽有折射,閃令令咁真係好靚!!!!
除左美觀之外仲有一個好處就係有波浪紋,就冇咁易跣手唔怕打爛啦~~~~

除左閃令令既玻璃樽之外,仲有金色既瓶蓋,以及立體蕾絲花邊圖案,手工相當精緻~
真係感受到佢想表達既優雅的氣質中展現出淑女的矜持,以及對浪漫愛情的追求及期盼。

香水我就習慣噴係頸上面,有人會噴埋手碗位~其實都係個人喜好,噴邊都冇咩所謂既^^
不過提一提大家,如果大家都係好似我咁鐘意噴頸位的話~
噴之前記得除左頸鍊先,因為香水有機會令頸鍊變色ga~
同埋都要小心d唔好噴到頭髮,始終香水有酒精,噴落頭髮度都唔係咁好.....

講返Innamorata香水,我真係好鐘意佢陣味,完全係我杯茶!!!
一噴已經聞到蜜柑、佛手柑同果香,感覺好sweet,好容易令人接受~
之後就會變左淡淡既花香,淡而清新,總之就very good!!!
真係好推薦大家去sasa試下佢陣味!!!好正呀!!!!
價錢都ok呀,30ml300幾蚊,50ml500幾,100ml7百幾~香水黎講都唔係特別貴~
比 Bellissima仲平d,我用哂手頭上d香水都會入貨呀^^

沒有留言:

發佈留言