2012/08/30

每日一支~提升肌膚水分、 彈性、 美白、緊緻度~


而家市面上都出左好多水服美肌品,藥丸既、粉狀既、水狀既....老實講我都試過唔小呀^^
咁多種質地我都係鐘意水狀既多d,因為夠方便嘛~~~
今次試左一隻我自己比較陌生既牌子,佢就係Lifeade Beauty Drink (萊菲得美肌飲)。
今次試足一個月既份量,有成30支,係尖沙咀拎返黎真係好重!!!!
對我呢d新界人就講真係好吃力,中途拎住佢都要停低抖左好幾次先返到屋,真係得來不易~

簡單介紹下佢啦~~~~
含番茄幹細胞培養萃取物、魚膠原蛋白、維他命B9(葉酸)、維他命C及紫蘇籽萃取物
的美容飲料。飲得到的美容品,讓您的肌膚擺脫老的痕跡,打造無皺、彈性、美白、潤澤肌膚。

可以提升提升肌膚水分、 彈性、 美白、緊緻度~又可以減淡皺紋,收細毛孔,提高免疫力,
一支好似有好多功能咁,而且最緊要係零脂肪嘛~哈哈

每一支都係made in korea ga^^

一盒有4瓶,而每瓶容量 - 50ml,睇落去都幾大支下ga~
不過我覺得佢4 瓶一盒有小小唔環保,因為30支已經有8個紙盒啦~
我覺得10支一盒會好d同方便d lor~

佢係好似蘋果汁咁既色,初初以為飲落會似番茄汁咁既味,但原來唔係番茄味~
老實講我唔係咁鐘意佢隻味,唔係好識形容咩味,但就係唔討我歡心lor~
只能講雪凍佢會比較易入口~就係因為佢陣味唔係好岩我,
所以呢30日裡面,我有時都會唔記得左飲,大概用左40日左右先KO哂30支~
飲完一個月,大轉變我都唔係好感覺到,冇白到,痘印依然係度~
可能係我唔夠勤力飲,又可能飲一個月睇唔到明顯既效果卦~~~~~
始終美肌飲品都係人夾人,同埋係長久戰呢^^
雖然係我身上效果一般,但點都好,最後都要多謝屈臣氏俾我一個體驗既機會^^

沒有留言:

發佈留言