2012/08/28

腳板都要滑嘟嘟~係屋企黎一個家居Foot Spa啦^^


塊面我就真係成日都會敷MASK,但雙腳真係比較小打理,尤其係腳板底.......
早前同媽咪返大陸腳底按摩,俾佢話我做咩咁多枕都唔搞搞佢....
連媽咪都睇唔過眼,今次真係要認真搞搞佢啦~
其實足膜係香港都有左好耐時間,不過我一直都未試過~
今次第一試用就揀左係台灣好HIT既台妹愛瘋《絶世美肌》去厚角質足膜套裝^^

佢個包裝盒好cute呀!!!粉紅色有隻腳板係度~係萬寧一眼就望到佢,$128蚊仲有支lotion送,抵呀^^
依佢既介紹~《絶世美肌》厚角質足膜蘊含大量天然植物精萃成分,
有效軟化老舊角質、滋養淨白,令肌膚回復水潤嫩滑,加上獨家專利4D升級立體襪套設計,
只需一小時,精華成分即快速滲透至深層肌膚,有助去除老舊角質。

因為我生得細粒,成日都會駁腳(著高跟>.<),所以最大既問題就係有厚厚既枕啦~
腳趾公最嚴重!!!而腳跟位d死皮都唔可以睇小,都厚厚地ga...唉.....希望冇嚇親大家....
因為第一次用去厚角質足膜,所以我都會睇清楚d成份先敢用~
而《絶世美肌》既足膜就有天然成分:
洛神葵花植萃 - 有效淨白,並軟化角質
 諾麗果 - 滋潤保濕同時軟化足部肌膚
另外,《絶世美肌》去厚角質足膜是唯一足膜通過台灣行政院衛生署核準之含藥化粧品,
內含0.2%水楊酸,為香港及台灣認可之安全使用範圍之內,所以都唔使擔心既^^

當然用之前要睇下有咩注意事項啦~
1. 不建議孕婦、授乳中婦女及糖尿病患者使用,避免出現不適及過敏反應。
2. 本產品為一次性產品,建議開封後請立即使用。有傷口、濕疹、紅腫、香港腳等現象,請勿使用。
3. 本產品含0.2%水楊酸,屬台灣及香港衛生署認可的安全使用範圍內,
但仍建議消費者使用前請先於手腕內側作肌膚測試,無過敏反應再繼續使用。
4. 使用後皮膚若產生異樣不適時,應立即停用,並視情況就醫;請置於孩童無法取得之處。
5. 初次使用可能會有輕微刺癢或紅腫,此為精華液滲入肌膚角質層的正常現象。
6. 脫屑現象一般會在兩三天後出現,這段時間裡,建議外出時穿著包鞋及棉襪。

用法好簡單,先清潔腳部之後擦乾後,沿線剪開足膜塑膠套,包覆腳掌並調整角度,
用膠紙固定使足部緊密接觸膜布上的精華液, 靜靜等一個鐘頭,之彼沖乾淨水就得ga啦~
因為我坐唔定,好難要我坐一個鐘,所以著左對襪,咁就可以周圍行啦^^
敷左一個鐘之後洗乾淨,果刻就未甩皮既,不過就feel到對腳好似好緊咁,皺皺地,
感覺就好似去左泳池浸左好耐水上返黎,好似亞婆腳咁~哈哈~
另外,我唔知原來唔可以搽腳甲油敷ga,敷完之後d腳甲油甩到一撻撻><
之後1、2日都冇咩反應,到第3日開始就慢慢甩皮啦~
仲1日比1日甩得多!!因為d相好肉酸所以我都唔放咁大啦~嚇死人!!
就係咁日日甩,甩到第8、9日左右,跟左我廿幾年既皮皮就要say goodbye啦~哈哈

效果方面,重災區腳趾公個枕雖然都仲係度,不過都細左好多同美觀左好多~
而家摸落去都冇咁硬,起碼都冇咁嚇人呀~~~唔錯唔錯~
我估隔一牌再用多次應該會更加好,總有一日可以搞掂佢^^

而腳跟位,影可能睇得唔清,不過其實d死皮都去得七七八八,
唔止腳跟位,成對腳摸落去都滑左,同軟左好多~原來敷左足膜係咁既效果ga喎^^
未用之前唔敢試,試過之後就會上引~哈哈~等多幾個月我會再試多次先~
不過提提大家,用完足膜之後對腳會比較嬌嫩,要搽多d lotion同好好保護呀^^

沒有留言:

發佈留言