2012/08/08

補水同時鎖水 - 微囊綠珠珠,帶給皮膚水噹噹^^


一年365日,無論用咩功效既護膚品,我點都會keep住搽補濕產品打底~
因為水份對皮膚真係好緊要,只要有充足水分,皮膚就會飽滿光澤^^
今次我要推介一隻我覺得好好用既保濕俾大家,就係施巴出既 Visio 微囊保濕啫喱~

我相信對施巴呢個牌子都唔會陌生啦,佢既泡泡潔面都好好用好出夠ga~
施巴出名係pH5.5配方,無皂無,性質特別溫和,
可以增強皮膚微酸性保護膜功能,改善膚質,而且連敏感皮膚都用得,

而Visio 微囊保濕啫喱,並唔係咩新品,雖然我都係第一次接觸佢,但對施巴都有一定既信心^^

Visio 微囊保濕啫喱,有專利既“微囊緩釋綠珠Sebaspheres”,
只需輕輕按摩,直滲入皮膚底層,釋放水活養分,持久強化肌膚補水鎖濕效能,預防缺水問題。
更含透明質酸、蘆薈和泛醇,大幅提升面膚含水量,促進細胞更新。

德國製造,打開有一層錫紙密封,撕開就見到啫喱狀既gel入面有一點點既綠色珠珠~
有小小既香味,但唔濃郁,容易接受~

質地易推,不油不膩,按幾下綠色珠珠都會溶解,好快就吸收哂係皮膚~
搽完感覺好似有層保鮮膜包住咁,搽完去我再搽多層cream都冇擦膠碎情形發生~good!

用之前咁岩敏感,起左好多粒粒,皮膚變得好乾,都出埋黎~真係差冇可差......
用左Visio 微囊保濕啫喱個多星期,皮膚已經好返好多啦,d粒粒終於退得七七八八,
損左既暗瘡都埋左口,乾紋都小左好多啦,呢樽gel真係及時雨,好彩得佢ja!!!
因為有時我會豪d厚搽敷下,又入左小樽放係公司用下,所以一樽我都用得好快,
不過佢都唔算貴,keep住用都唔會好肉痛呀,最緊要有效又岩自己皮膚嘛^^
最後真係好多謝Fashion & Beauty邀請我試用一隻咁好用既產品呀^^

沒有留言:

發佈留言