2012/07/04

平民版"無添加"卸妝油,真係好抵抵抵用呀^^


最近係萬寧見到一個好抵用既牌子,佢係COW,唔知大家識唔識呢?
COW其實係日本已經有至今已有過百年歷史,出過沖涼液、洗頭水、洗手液等等....
我都用過佢既沖涼液,我記得價錢好大眾化,都幾好用ga^^
今次見到佢出左新既「COW無添加」卸妝潔面系列,我就試左其中既卸妝油啦~

價錢好抵,$79蚊就有150ml,大大隻字寫住無添加,無色素、無香料、無防腐劑及無品質安定劑。
「COW無添加」主張為肌膚帶來最天然的呵護,已經好吸引啦,仲要係made in japan^^

佢有天然棕櫚油 ,可以 高效深層溶解化妝品 ,專門卸除防水化妝品,例如防水睫毛液 ~
而且含不澀眼配方,輕易沖洗乾淨,使肌膚清爽不黏膩,又可以 乾、濕兩用,方便係沖涼時卸埋妝^^
另外佢全個系列都蘊含天然橄欖角鯊烷保濕成分,與人類肌膚皮脂相類近,
擁有天然親和力,所以較容易被吸收,可以高效補水及防止水分散失,令肌膚回復水嫩富彈性~

因為卸塊面比較難影相,所以我就化左個"全妝"係手背啦~哈哈
粉底、眉粉、眼影、眼線、防水睫毛液、胭脂、唇膏唇彩唇線樣樣齊^^

用既份量全面都係3-4泵左右,卸妝油冇任何香味,質地都冇咩特別,
唔會話好杰,又唔會稀到周圍流,都幾好推~

輕輕按大部份既彩妝都已經溶左,係防水既睫毛液需要按耐小小先可以清除哂~

過水之後乾淨哂^^我鐘意佢過水之後唔會仲有油油地既感覺,
佢過完水係feel到清爽既,但又唔會話乾爭爭咁,
以咁平既價錢又大大支,佢真係好ok呀!!可以keep住用呀~!!

除左卸妝油,佢仲有卸妝乳、潔面泡同埋洗面膏,實有一款岩用既~
買之前記得係萬寧個架上面拎張coupon呀,可以減8蚊ga!!
不過coupon有效期去到7月19號,要試就要快手啦^^

沒有留言:

發佈留言