2012/07/30

5D級的享受 – 最好的給最愛SKII MEN,真係有效果喎!!



最迎打開電視、雜誌都會見到佢地,你有俾呢個廣告吸引到嗎???
女既靚,男既型,其實好難唔會留意~哈哈

上星期有幸出席
BE X SK-II 100 bloggers見證神仙水5D奇蹟
當日見到好多熟識既bloggers,現場真係好熱鬧^^
仲請左化妝師黎分享神仙水既用法同model示範~
model個樣好清秀呀,唔化妝都幾靚女~

化妝師分享既方法都幾有創意,至小我真係未試過咁用神仙水^^
佢教我地可以化妝前用神仙水敷下咀、額頭&眼位,咁就會上妝好多ga啦~
返到屋企我3有試下,又真係唔錯ga喎,上妝真係貼d~

敷完之後接受5D皮膚測試,5D即係光澤度、細滑度、緊緻度、抗皺度&白晢度~
model有4D呀!!!仲要個個D都好高分!!好勁呀!!

當然我都唔執輸做下皮膚測試啦,我本身都有用開神仙水,
出黎既結果都OK呀,以我既年齡黎講係中上,唔錯呀^^

跟住我地仲做左個小測試,就係將水&神仙水一齊滴落同人皮膚近似既羊皮上,
好明顯見到神仙水好快就吸收左呀,證明神仙水既^^

活動最後係一片歡樂同精美既小食下完美結束^^
活動後,SKII都俾左分別一set男士、一set女士我試~
老公佢見到佢都有禮物,所以都好開心呀!!!

女士既我一直都有用開,所以都唔詳細咁介紹啦,
大家想知多d既可以睇返我之前既"
我開始左我既第一支神仙水,你呢?重溫~
用後,當然一如以往既好,我覺得佢淡印真係幾work~
皮膚唔穩定既時候出既小粒粒,敷左佢個mask都會好返好多ga!!

今次重點,我好想講下SKII MEN呢set野~
SK-II男士系列有把握於14日內,為男士打造活力透亮的健康肌膚。
專利的Pitera能增強肌膚的自然機能,結合自然保濕因子,
改善皮膚角質層,激活細胞更生,提升皮膚由內而外的健康光澤。
始終係新野,好想知佢同女士果set有咩唔同,所日日日都監督老公用~哈哈

SKII MEN既神仙水用上黑色既樽身,係光線下睇又會有小小紅色,好型!!我好鐘意!!
SK-II MEN Facial Treatment Essence更蘊含90% Pitera,
配合特別為男士研調的成份,又新加入清爽成份,
為男士一向偏油及毛孔粗大的肌膚帶來持久清新感覺。

質地同女士神仙水冇咩分別,氣味方面我覺得俾女士既淡d,
可能知道男人未必接受到Pitera獨有既味道卦,哈哈~
我問老公覺唔覺得好臭,佢話都接受到~

MEN Moisturizing Cleanser 男士活能保濕潔面霜
深層保濕潔淨,徹底去除黑頭粉刺。豐富泡沫,深層清潔肌膚和毛孔。
Pitera成份令肌膚保持保濕功效,薄荷香與獨特的清酒香(Ginjo)融合,清爽感覺持久不退。

吱出黎有陣陣既花香,泡沫都算多ga,而且好輕易起泡~
老公話洗完都唔覺得乾,幾好~
我當然都有試用過啦,一向係算係男士野我都會照試,親身感受一下,哈哈~
一般男士潔面產品都真係比較清爽,次次我試都會覺得有d乾,
但呢支SKII MEN洗完真係唔會乾,我覺得仲有小小潤既感覺,就算唔即時搽野都ok喎~

最後MEN Age Revitalize Moisturizer 男士活能修護霜
保濕成份滲透底層皮膚,重拾活力與彈性。
含燕麥及豌豆精華配方 (Oat-Pea Complex)加上維他命B3,
活化膠原蛋白和彈性蛋白的生成,滋養及緊緻肌膚,重拾彈性,煥發年輕光澤。
問老公有咩感覺,好唔好用??? 好用~ 笠唔笠?? 唔笠~ 仲會唔會乾?? 唔乾~
就係咁.....不過你仲想佢俾D咩答案呢??哈哈~
咁...我都係要自己試下個質地,支出黎係Lotion質地,氣味我唔係好記得~
而且好容易推開,我見我老公用都吸收得好快既~~~

用左5日,本來諗住用咁盒時間應該冇咩效果可以睇到~
但睇返相先知原來效果都ok明顯喎!!!d暗粒明顯小左好多,而且毛孔都收細左!!
老公自己淨係覺得摸落去好似滑左,睇返相先知有咁大既分別~佢都好滿意呀!!!
如果大家都想試下SKII神仙水,無論係男士or 女士,
都可以上SKII 既facebook,入返d簡單資料就有10ml神仙水試用ga啦^^

沒有留言:

發佈留言