2012/07/26

面膜新突破 - 貼到好似你第2層皮膚一樣!!


上星期好開心可以出席Garnier 輕感面膜分享盛會~
雖然地點對於係新界返工既我黎講遠左小小,不過我都冇遲到呀^^

Garnier 同事一開始就介紹一下Garnier 先,
原來GARNIER於1904年在法國推出,已經擁有過百年歷史,
時至今日已享譽全球160多個國家與地區,一直保持歐洲天然護膚品牌的領導地位。
Garnier 深信天然植物的力量,只有將大自然的天然成分融入產品,先能真正達到持久的美。

當日仲請左5位Bloggers分享佢地用左Garnier 輕感面膜既感受,
大家一致都覺得好貼面,好好用呢~真係講到我都好想快d試下呀~

仲即時請左一位blogger出黎現場敷mask,體驗一下Garnier 輕感面膜既威力!!!
只係敷左15mins,水份已經足足提升左差唔多一倍呀,好勁!!

活動後Garnier 都送左全新推出既3款輕感面膜俾我地試下~
分別係粉紅色既溫和舒敏,綠色既水潤保濕&黃色既美白淡斑~

3款面膜紙都同我地用開既面膜紙cutting唔同,A款就係Garnier既,
佢係嚴選源自日本高端濕法面膜織布技術,而且專為亞洲女性臉部骨架設計出,
薄如蟬翼的優越觸感布膜,緊密貼合臉部曲線,敷面膜時享受隱形般無負擔的舒適感受。

加上佢創新的纖維結構更能承載10倍*精華液,優越強效的滲透力,
能將面膜中吸附的保濕精華迅速完整導入肌底,提升並強化保養功效。
簡單介紹一下3款MASK有咩唔同既功效啦~

水潤凝萃輕感面膜 (敏弱性肌膚適用)
5000公尺高的天山冰河泉水完整保留微礦物質,能為肌膚帶來活力光采。
天然睡蓮舒緩精華以及維生素原B5補水因子,有效舒緩及修護因乾燥、日常壓力、
轉季而引起的敏感不適,增強肌膚天然防禦力,令肌膚變得更健康。


水潤凝萃輕感面膜
5000公尺高的天山冰河泉水完整保留微礦物質,能為肌膚帶來活力光采。
萃取自頂極高山茶園的綠茶、白茶,含有高效天然抗氧化成分,使肌膚有效阻絕外界污染。
高彈性服貼剪裁讓高效精華完全滲入肌膚底層,令肌膚變得水潤光澤,飽滿得如BB肌膚一樣,散發水嫩光采。


晶亮3效合1美白輕感面膜
5000公尺高的天山冰河泉水完整保留微礦物質,能為肌膚帶來活力光采。
黃岑草本精華、維生素CG以及天然檸檬精華,3重美白成分更有效減淡黑色素,
溫和去除老廢角質層,提升肌膚透明感、白皙感。


3款面膜打開都見到好多既精華係塊MASK度,淨係個袋度既精華唔算多,
拎出黎都感覺到個MASK重重地,有好多精華吸左入去^^

敷上面塊MASK都好貼面,雖然對我黎講塊mask大左小小,
但我左fing右fing跳下塊mask都唔會跌落黎,
最鐘意佢貼面之餘d精華唔會周圍滴,呢樣真係值得一讚呀!!
另外佢眼位個咀位都做到好貼,唔會話好多位敷唔到~
連鼻翼位都做得唔錯ga,不過就敷唔到我個鼻頭啦,如果可以長多小小就very good!!!!

3款Mask我都好鐘意,因為真係好貼面兼保濕,
粉紅色既我都係皮膚比較敏感先用佢,敷完皮膚冇咁痕~
黃色既美白我就一個星期用一次,當keep住美白下d皮膚嘛^^
不過如果最最最鐘意既,我會揀綠色既水潤凝萃輕感面膜~
因為佢係最岩我既皮膚,平日用佢就最好,敷完之後水噹噹好舒服,睇落d皮膚靚左好多咁!!

Take care of yourself; Take care of others; Take care of the world around you.係Garnier既口號,
如果大家都有興趣試下,可以上Garnier既網站~
佢而家有個郵寄愛心面膜既活動,簡單登記小小資料就有ga啦~
快d去登記啦,禮品數量有限, 送完即止ga!!!

沒有留言:

發佈留言