2012/07/05

Collistar - 給你咪咪「反地心」的吸引力 ^^


COLLISTAR呢個意大行牌子係我第2次接觸啦,上次既複合維他命爽膚液真係唔錯^^
而今次試既仲係佢既皇牌產品, 豐胸緊緻水凝乳霜 Bust Firming Cream-Gel~

Collistar 豐胸緊緻水凝乳霜 ($505/150ml)適用於任何胸型的女士們,尤其胸部較豐滿,容易下垂及鬆弛者。
為女士們帶來完美、緊挺及結實的胸部,展現最玲瓏實在的誘人線條。
主要成份及功效:- 褐色海藻:緊實、重塑胸部線條- 非洲豐麗果:提升、增加彈性- 創新微囊複合物:透過按摩即可激活成份,有效防止胸部下垂- 玻尿酸:保濕,令肌膚更緊緻有光澤
根據50名使用者測試結果,臨床測試證實,使用
5天後,- 肌膚光澤度 +28%     - 肌膚緊緻度 +28%- 肌膚結實度 +28%     - 令肌膚水嫩、柔軟 +26%
針對胸部肌膚鬆弛,緊實、重塑線條,並提升彈性,全面塑造自然豐滿線條。

made in Italy,品質有保證^^
可能因為你意大利出廠,所以盒上面有好多寫唔明既外語,
要好細心先搵到較為熟悉既英文介紹呢~~~~

如果英交唔好都唔緊要,因為佢仲有圖教埋點按摩,所以都9怕寫唔明既^^

呢支Collistar 豐胸緊緻水凝乳霜有成150ml,都算幾大支ga!!
包裝用左牙膏裝,我個人都好鐘意牙膏包裝ga,
因為用到最尾可以剪個佢用埋入面果d,小小都唔好哂嘛^^

質地方面佢都好清爽,就算而家夏天用都唔話覺得佢會痴笠笠咁,
而且佢陣味我覺得好好聞呀,好似D濕紙巾咁既呼,我都唔係好識形容啦~哈哈~

推開佢會覺得都好水潤,唔會似cream咁痴住哂,
按果時會有小小涼涼地咁既感覺,所以用佢按摩胸部都幾舒服ga^^

而且佢吸入得都好快,按完之後好清爽^^
最緊要按果時冇擦子膠碎出現,我曾經用過一隻L牌既按按下會有擦子膠出現,我好唔鐘意lor,
好彩Collistar 呢隻冇咁既情況出現
^^
其實我用左佢都2個星期左右啦,時間始終唔係好耐,
我覺得個胸係真係firm左d,最明顯胸d皮膚係滑左,感覺上都白滑d^^
效果都唔差既,希望繼續用落去會有更好既效果睇到啦^^

沒有留言:

發佈留言