2012/07/13

Dr.Ci:Labo美禪食 - 輕鬆瘦身兼美肌^^


如你你同我一樣都係想瘦得靚、瘦得健康,而生活忙碌、飲食不規則,
又想要有健康飲食生活,想調整過度飲食,想從內而外打造年輕美肌,
最重要係想瘦身及同時美肌既人,咁就要試下 Dr. Ci:Labo新出既美禪食啦^^

一盒有30包,每包有15.4g,每包只有54.8 kcal!!!
除返開都係$9.6一包,以代餐黎計,佢真係一d都唔貴呀~

日本至hit健康瘦身食品Dr. Ci:Labo美禪食
以30種以上穀物、雜糧、蔬菜、水果等食材的乾燥粉末,精心調配出美味口感,
不僅讓人輕鬆瘦身,還能調整體質、幫助排便,達到顯著的美肌、瘦身功效~

倒出黎都幾香,都見到d粉有殼物磨成粉狀~
聞起上黎好似d芝麻糊咁既味,一般代餐都唔討好,但呢個都唔會話好抗拒呀^^

食法都好簡單,可以用200m以上既牛奶、豆漿、冷or熱水沖~
我就咁用熱水沖,不過我覺得佢比較難溶,落左水真係要快速攪動先得~哈哈

攪左好耐都唔係好溶得哂,溶左既就好稀,而有d就變左糊狀咁~
味道方面,我完全接受到,同普通既殼物飲品冇咩分別,都幾好飲ga^^
好多人都話我瘦,但我其實係一個大好食既人,真係餐餐2碗飯果隻ga!!!
食得多,但運動量小,所以d鬼祟肉,肚腩都好勁下........
我覺得食左Dr. Ci:Labo美禪食 都未係十分好飽肚,但我相信正常食量既人應該夠既~
所以我拎左佢黎代替下午茶,咁就唔使食d粒垃圾食物嘛^^
試左幾日,瘦就未見到,不過便便就好左好啦^^
希望keep住食有更好既效果啦!!

沒有留言:

發佈留言