2012/06/29

大愛!! – 極light防曬保濕gel


neutrogena防曬,由樂基兒做代言果時我就有用過~
其實幾好用ga,不過鐘意試新野所以轉左~
最近又見到佢出左隻新既防曬,雖然亞sa個樣好似執到有d古怪,
但我對新既防曬好有興趣,因為佢係gel質地ga!!!

佢呢支Neutrogena Hydro Boost Gel 水活保濕防曬凝露 SPF30 PA++ ($149.9 / 40ml)
首創於極輕盈保濕Gel,加入SPF 30,「內保濕,外防矖」,締造夏日保濕最高境界。
「內保濕」 : 為肌底導入大量HA保濕精華,顯著提升水份400%,
並12小時持續漸進保濕,全日為肌膚refill水份。
「外防矖」 : SPF30 PA++防矖,有效隔離UVA & UVB,強化肌膚保濕屏障,鎖緊水份。

一般防曬都係lotion狀,感覺比較笠小小,真係要比較貴既牌子先冇咁笠lor~
而佢既質地係gel狀,我都係第一次用gel狀質地既防曬,感覺似搽緊保濕gel^^

而且佢都好容易推開,真係勁好厚佢都吸收得好快,
而且真係唔笠,feel到佢係水潤得黎又清爽^^

而家用Neutrogena Hydro Boost Gel 真係好方便,
一支就已經夠保濕又有防曬,真係好適合夏天用~
總括黎講雖然用左唔係好耐,但我真係幾鐘意佢,
有聽唔好既,對我黎講只有一樣,就係香味太重啦,
如果香味可以冇咁勁就更加perfect啦^^

沒有留言:

發佈留言