2012/07/06

今個夏天我要清爽零油光,深層控油保濕最緊要^^


Curél呢個牌子大家都應該唔會陌生啦,佢為乾燥性敏感肌膚出左唔小好用既產品ga~
今年夏天,Curél推出全新深層控油保濕面部護理系列,
係專為油脂過剩的肌膚而設,同時適合敏感肌膚使用ga^^
分別有深層控油保濕潔面泡、化妝水& 保濕啫喱~

深層控油保濕潔面泡蘊含「溶解油脂成分」,連毛孔內的污垢及過剩油脂也可徹底潔淨,防止油光滿面。
• 豐盈細密泡沫性質溫和,即使不用摩擦也可徹底洗淨肌膚,減少摩擦對皮膚帶來的傷害
• 潔面同時保護肌膚重要的天然保濕元素「細胞間脂質Ceramide」
• 用後感覺輕爽柔滑,肌膚不會繃繃緊
• 有效預防黑頭及粉刺,避免肌膚變得粗糙
• 保持肌膚的天然弱酸性pH值,避免油分因pH值過高而變成刺激物及引起敏感

我最鐘意佢吱出黎已經係泡泡,真係好方便呀!!
佢d泡泡唔算係好豐盈結實,係屬於輕柔既質地,而且冇任何香味,
大約泵2-3下已經夠全面用,過完水都唔會好乾爭爭,感覺好乾淨呀~

而深層控油保濕化妝水蘊含專利「肌底控油因子」,有效減少油脂分泌;
同時蘊含保濕成分「桉樹精華」,有效幫助「細胞間脂質Ceramide」增生,
深入滲透至角質層,保持肌膚柔滑水嫩,有效抗禦外來刺激。
• 用後肌膚更容易吸收保濕啫喱或乳液
• 清爽配方,讓肌膚保持輕盈水潤
• 有效預防黑頭及粉刺,避免肌膚變得粗糙
• 保持肌膚的天然弱酸性pH值,避免油分因pH值過高而變成刺激物及引起敏感

質地呈水狀,同一般爽膚水冇咩分別,唯一唔同係小左陣香味,對皮膚減輕負擔~
用佢黎抹面都抹到d角質層出黎,所以綿花都變得灰灰黃黃咁~~~~
同埋用左佢之後真係覺得好保濕,好似搽左保濕gel既感覺咁^^

最後用埋深層控油保濕啫喱,佢都係蘊含專利「肌底控油因子」,有效從肌膚底層減少油脂分泌;
同時「潤浸保濕Ceramide功能成分」及保濕成分「桉樹精華」,
能保持肌膚柔滑水嫩,有效抗禦外來刺激
• 水凝啫喱質地,能深入滲透至角質層,更容易被肌膚吸收
• 清爽配方,保濕同時讓肌膚保持輕盈水潤
• 有效預防黑頭及粉刺,避免肌膚變得粗糙
• 保持肌膚的天然弱酸性pH值,避免油分因pH值過高而變成刺激物及引起敏感

佢既質地就係啫喱狀,而且好水既,倒出黎都會周圍流~
正因為佢比較稀,所以都好容易推開,吸收方面都好快ga~
不過對我黎講如果朝早搽會有小小笠,反而夜晚開左冷氣用就好好,
第2朝洗完面塊面真係超級滑!!!

我屬於內乾外油既皮膚,之前我好怕用控油產品,
因為用左反而出油仲出得勁,可能對我黎講太乾啦~
但Curél呢隻俾我個感覺似係保濕多D,可以佢著重深層保濕黎控油,
反而適合我既膚質,所以感覺都好好呀~
用左大概一個星期,大轉變就未見到,不過就好似真係出小左油~
基本上係office大概3,4點搵紙巾印一印額頭同鼻鼻就ok^^
我會繼續用落去,睇下效果係咪真係咁好先~

而家呢個新系列仲做熙promo tim呀!!詳情可以睇呢度

或者可以去買佢set 裝試下先,岩用先買貨size啦^^

沒有留言:

發佈留言