2012/07/19

大熱Fake Print~ 一試愛上Mousse手袋^^


Mousse呢個牌子你有聽過嗎?
聽個名你可以會有小小陌生,但你或者會見過佢地既產品呀~
因為MOUSSE就係好出名做Fake Print既品牌啦^^
今次真係好榮幸可以參觀下佢地係尖沙咀THE ONE既新店~

Mousse係以Fake Print出名既,就連新店既裝修都用上Fake Print~真係真亦假時假亦真~哈哈~唔細心d都幾難分出真真假假ga^^

而入到間店有一種好開心既感覺,因為見到好多色彩斑斕既FAKE Print袋係度~
有好多唔同既款式可以揀,一定會揀到心頭好^^

一開始由mousse既負責人&designer介紹下mousse呢個品牌同設計既概念~
Mousse其實係本地品牌,不過佢地早年已經攻陷日本、南韓同台灣市場ga,
而佢地既袋係用防水帆布製作,同埋用非常精密的複印技術將皮質質感以及款式設計複印,
加上 防水又輕身,所以都係好多年輕人同明星既心頭好黎ga!!

佢地既袋既系列真係有好多款~相入面就係彩虹系列,大膽撞色是這系列的設計理念,
設計師以斑爛色彩拼湊出多款圖案,配合 3D Fake Print 效果,令手袋更加搶眼!!

難得有機會,更係要將所有袋都拎上手睇下,襯下啦!!
真係個個袋都好吸引,好sharp,而且都真係幾易襯衫ga喎^^

最貼心係,佢好多款既袋都有大、中、小既Size可以選擇~
咁就可以揀返岩自己身型or用途黎買啦~真係幾好!!

除左Fake Print,mousse都有其他唔同既系列,都有布袋、皮袋、螢火蟲膠袋、斯文款....就算係OL拎返工都唔會失禮ga,大方得體!!

睇左一輪,我都有揀左幾個心頭好,真係各有各靚,好難揀呀!!!
最終,我揀左下面果兩個,因為貪佢易襯衫lor^^

真既愛瑪仕我就買唔起啦,所以我揀左個Birkin Fake Print大size,哈哈~
佢入面仲有條斜帶跟埋,側面又好啪鈕,份量真係好大呀~~~
而且個款真係好易襯,d圖案真係唔似印出黎,呃得下人呀~哈哈~

另一個我就揀左個斯文款既,呢個好抵,有特價,折左之後都係$199 ja!!!!
我係it見到個差唔多款既,但賣成千蚊,所以呢個真係勁抵玩!!!
而且佢唔係Fake Print黎,係真真正正有款ga,個吊牌都伙真既~
質地唔係皮,係好似紙皮咁好得意,平時返工用真係唔錯,幾大方!!

差D漏左講,Mousse除左袋,仲有fake tee ga!!!呢件tee係我玩遊戲贏左既獎品^^
佢地d tee同出面一般既印製品好唔同,件tee係滑好多同d濕畫係唔會痴手ga~
呢件tee印左個fake bag係度,好似我揹住咁,好得意~加上襯裙襯褲都ok呀~liked!!

除左袋靚,連準備既茶點都係咁靚!!!靚得黎仲要好好食,所有野都一絲不苟,好細心呀!!!
當日我玩得好開心,真係要再一次多謝mousse同PR既熱情款待^^
大家有興趣都可以去佢地既Facebook睇下ga~
或者直接去mousse既專門店試下啦~
尖沙咀河內道18號 K11 地庫2層 KIOSK #8
大角咀奧海城二期 UG65 號舖 (戲院售票處自動電梯旁)
尖沙咀彌敦道100號 THE ONE 商場二樓 L207 店
康怡吉之島 L107A
專櫃:
大埔一田百貨
沙田一田百貨

沒有留言:

發佈留言