2010/07/27

我和Olay有個約會 ^^


上個星期五,有幸可以出席olay既活動^^~真係好開心呀~~~~~
今次係私人邀請~所以人數唔多,計埋我都係得6個bloggers~

一開始由olay PR JANNE介紹一下OLAY最新既產品高效透白系列~
產品詳情唔多講住,等我試清楚先介紹過^^

之後就由著名星級化妝品師annie G chan為我地講下佢用產品既心得同埋一d護膚既tips~
原來annie個人好nice~講野都幾搞笑ga~教識左我地好多野~~~~

因為今次試用產品後大概2個星期後要再去一次揀粉底~睇下有冇白到~
所以annie親自幫我揀岩既粉底色,woo~~~~星級化妝師幫我~~~真係好榮幸~所以有d緊張....哈哈~
annie真係好好好細心去揀ga~不過專業真係專業,一試就岩.....好勁!!

最後同annie影返幅合照先,機會難得呀~

今次要試用既就係佢地~2星期後玥報告^^

沒有留言:

發佈留言