2010/07/23

淘寶寶 - 台灣里琪ni-kiyo鞋~竟然係....made in..........????

見到咁多人話里琪ni-kiyo鞋咁好,我都忍唔住淘左一對~
等左2-3日就收到貨~包裝幾精美,有鞋盒仲有d膠係鞋入面等佢唔好變形~幾好幾好~
因為我搵朋友搵我係大陸訂~所以價錢最吸引~RMB 49 + RMB 8 運費~為返港幣都係65蚊左右~抵到爆!!

就咁睇好似都幾高咁,但著上腳又唔覺得勁高~可能有防水台既關係~
我平時著34-35號,聽人講佢會偏細,所以買35號,著上腳岩岩好~~~好FIT!!

美中不足既係對鞋返黎果時D皮有小小dirty~不過用火酒一抹就乾淨返~都唔係一個大問題~
最大問題係後面條拉鍊有d界腳,要貼膠布先得~或者得閒要自己磨下果個位先得~

整體黎講咁既價錢~咁既質數都好ok呀~因為佢d皮真係好軟~~~我都好滿意^^著上腳就係咁啦~

係我清理對鞋d污垢時,俾我無意中見到......

真係估唔到老遠係台灣訂返黎既鞋係made in hk......哈哈哈哈~真係有d搞笑~
不過只要係又平又抵既~怪知佢made in 邊度啦~哈哈

沒有留言:

發佈留言