2010/07/02

獻醜 - 自己畫指甲花^^

呢度有好多sis都係指甲畫花既高手~我都諗左陣放唔放上黎好~
不過都係分享下~希望唔靚大家唔好笑得咁大聲~哈哈^^

上次睇左gi幫技安小姐畫,係黑底加2條線,我覺得簡單都黎又好靚~
心諗都唔係好難,就好想抄考一下啦~哈哈~
點知,手殘既我畫完第一次線之後....發現自己畫得太粗....已經唔似gi果個咁靚....
唯有臨時改改款,加上我最愛既波點上去...哈哈~
除左油得樣衰d之外~我覺得個款遠睇都還可以接受呀~
不過只能遠睇,近睇就會發現條出哂界...d線斜哂...~d油唔平均..等等....
好~唔打咁多~俾大家睇下相先~
冇閃光下: 其實係紫色.....不過影出黎唔似....
留意下手指尾~洗完頭出黎已經甩左一d......真係慘...

有閃光下~終於睇到係紫色啦^^~我愛紫色~

最後一張~原來之前唔記得影埋手指公~哈~


油完之後俾爸爸睇,問佢靚唔靚~
點知佢話油到黑炆炆都睇唔清,我話不知幾型,佢就唔理我啦....~,~.....
證明左老人家係唔識欣賞深色指甲油既美感既~哈哈哈哈~
分享完畢^^

沒有留言:

發佈留言