2010/07/29

Johnson's又有新野~悠然舒緩系列 Melt Away Stress ~~~~

自從上次試過強生美肌既「水嫩系列」,覺得好正^^
行街時發現原來
強生美肌除左「水嫩系列」之外,仲有「淨白透肌系列」、「深層滋養系列」「悠然舒緩系列」~
今次就試左
「悠然舒緩系列」試先^^~舒緩呢2個字好吸引~~~

呢個系列都係有2樣產品~"悠然舒緩沐浴乳"同"
悠然舒緩潤膚露 "
其實有幾多人知強生美肌同強生嬰兒有咩分別呢??

強生嬰兒 Johnson’s Baby
強生美肌 Johnson’s Body Care
對象
嬰兒
亞洲女性
往績
擁有一百多年的護理幼嫩肌膚經驗
Y 於日本推出一年,躍升為日本女士首選的No.1 身體護膚品牌
Y 獲美國美容權威雜誌 ”Allure”頒贈 ”Best of Beauty”產品大獎
產品特點
Y 專為嬰兒而設
Y 經醫學証實,純正溫和,適合嬰兒使用
Y 專門為呵護亞洲女性研發
Y 實驗証明,使用21日,肌膚顯著改善,回復天生柔嫩
Y 特設雙效配套組合(沐浴乳及潤膚露)
Y 配方溫和


強生嬰兒 Johnson’s Baby
強生美肌 Johnson’s Body Care
對象
嬰兒
亞洲女性
往績
擁有一百多年的護理幼嫩肌膚經驗
Y 於日本推出一年,躍升為日本女士首選的No.1 身體護膚品牌
Y 獲美國美容權威雜誌 ”Allure”頒贈 ”Best of Beauty”產品大獎
產品特點
Y 專為嬰兒而設
Y 經醫學証實,純正溫和,適合嬰兒使用
Y 專門為呵護亞洲女性研發
Y 實驗証明,使用21日,肌膚顯著改善,回復天生柔嫩
Y 特設雙效配套組合(沐浴乳及潤膚露)
Y 配方溫和



悠然舒緩沐浴乳 $34.9 (750ml)
包裝係紫色,見到已經覺得好relax~~~~
蘊含洋甘菊、薰衣草及夢月花精華,洗滌繃緊疲倦肌膚,讓每天壓力一掃而空。
咁睇介紹都好吸引啦~~~~哈哈~

影出黎好似係白色咁,其實係有小小紫紫地色~唔係好稀既質感~
至於味道,如果話上次「水嫩系列」係鮮果味系列,而今次悠然舒緩系列」我覺得算係花香味~聞落去唔係一般果隻薰衣草味,可能因為有埋洋甘菊同夢月花~
我覺得有小小似以前甜睡寶寶果個系列d味~~~我好鐘意呀!!!

今次冇用起洗網,都好輕易咁整到好多泡泡出黎~~~好似越沖越香咁....正呀!!!!

沖完涼出黎真係有一種好relax既感覺~~~可能陣味真係有幫助~~~~
同埋感覺係好清爽,但清爽得黎又唔會乾~~仲幾保濕下~唔錯唔錯^^

總括黎講,呢個系列我都好滿意,
其實應該咁講~我覺得
強生美肌呢條line d產品都好好用,
唔止我一個鐘意,就連屋企人都好鐘意~~~~尤其係我媽咪.......
「淨白透肌系列」啦~
媽咪話加$9.9仲有一支淨白潤膚露,我睇過支潤膚露說明~
有埋防曬tim呀~~~~又係一樣值得一試既產品^^


因為我發現又多左個新成員係浴室,佢就係

悠然舒緩潤膚露 $39.9 (750ml)
都係紫色既包裝~佢
蘊含洋甘菊、薰衣草及夢月花精華,
深層滋養及舒緩繃緊疲累肌膚,晚上使用,讓妳睡得更深、更甜。
薰衣草有安撫和鬆弛功效,能舒緩身心、鬆弛神經,有助入睡。洋甘菊及夢月花精華,具舒緩功效,有助安定情緒、消除緊張。

支出黎係白色既,我仲以為都係紫色tim~哈哈~我諗多左~~~~~~
質地都唔算係杰,但又唔會稀到水咁~味道同沐浴乳一樣,正正正~

搽左之後,d皮膚好明顯係有光澤左,連影相都睇得出~
不過唔好以為會好油or笠喎~一d都冇!!!唔油唔笠仲好保濕咁~~~
mainpoint係陣味真係last得好耐~好正呀~~~~得閒聞下自己都不知幾爽~哈哈哈

我真係好like佢隻味,所以拎左個樽裝左d返公司用~
有時做野做到累累地,搽d係手可以潤下之餘,聞到陣味都relax d~
舒緩下工作緊張既情緒都幾好^^

沒有留言:

發佈留言