2010/07/13

ORIGINS發佈會^^

上星期好榮幸可以參加由be x origins舉行既推廣會~
今次要介紹既就係最新出既zero oil淨肌控油系列~

上到去大會仲好細心準備左d食物俾我地享用~真係正呀^^

正式開始時,先睇下origins既公司介紹,之後由職員續一介紹產品既功效~
今次我地除左有得試zero oil系列之外,仲可以試埋白米果條line~

首先大家要用專用試紙測試下自己的膚質係油性定定混合性
結果顯示: 我係混合性,t字位較油(上), 面就比較乾(下)
之後大會就續樣產品俾我地試下~
最有印象既就係呢幾支啦~

Drink up 10分鐘保濕面膜
薄薄敷一層,10分鐘之後, 皮膚即係補充水份~好勁呀

而呢個Origins Modern Friction 白米煥膚霜仲勁~
輕輕按摩下可以去死皮,一d都冇磨沙果種痛,

用完感覺之後好滑,仲好似白左tim^^ (不過呢對手唔係我既~~~)

而呢個係水狀既吸油紙,好得意~輕輕拍上額頭就真係吸哂d油~
感覺真係好爽~哈哈哈哈~
當然仲有試新產品zero oil淨肌控油系列啦~
因為大會送左一套俾我地返屋企試~所以等我試真d~
留返下一篇講啦~哈哈~

沒有留言:

發佈留言