2010/07/28

天然成份既洗頭水護髮素~為左你頭髮健康,值得一試!!

而家個個都追求健康,所以今次想為大家介紹一隻天然配方既洗頭水同護髮素^^
天然有機既產品,大多數都好貴,不過呢隻係例外既,我呢d打工仔都買得起有餘~~~~
其實想介紹既都唔係咩新牌子,係大家都一定識既牌子~
TRESemmé

今次新出既TRESemmé天然(Naturals)
洗護系列,
有分為為任何髮質(Radiant Care) 乾旱或受損髮質(Nourishing Moisture)
而我用既就係天然閃亮輕柔洗護系列 (任何髮質適用)(Radiant Care),呢個系列採用天然配方,全面確保頭髮健康不受化學物料傷害

我屬於頭頂油,髮尾乾既髮質,出一日街頭頂已經開始出油~髮尾因為乾,所以成日都好鬆散咁......
夏天基本上每日都要洗頭,其實咁長頭髮,日日洗真係好鬼麻煩.......
呢個就係洗頭水啦,帶有淺淺地既橙色,味道係係好香鮮果味~
以甜橙,牛油果、蘆薈等成份取代「硫酸鹽」(Sulfate)之清潔功能,同時亦可為秀髮帶來保濕亮澤效果


加水都唔會話有好多泡泡,呢個都係天然洗頭水既特點之一~
因為一般洗頭水都有硫酸鹽(Sulfate),Sulfate是一種低廉的化學材料,
多用於家居及個人護理的清潔劑
(如洗髮露和肥皂等)

如果希望令產品泡沫豐富,使用的濃度便越高,因此其清潔力便過強,
令肌膚天然水份與油脂膜被破壞,導致肌膚乾燥、出現過敏現象,甚至引發皮膚炎。
長期使用高含量的
Sulfate洗髮露更會令頭髮變得容易折斷及纏結。
一般既護髮素都含有矽(silicon),含矽(silicon)的護髮素,則容易令人帶來「表面順滑」的現象。
事實上,長期使用含化學成份的產品均會為頭髮帶來傷害

TRESemmé就以天然椰子油 及甜橙取代矽(Silicon)為髮絲帶來滋潤。

呢張相係我用左一星期後,洗完頭之後第2日訓醒影既,
可以見到頭頂都冇出油~仲有光澤tim~~

而髮尾終於聽聽話話,冇咁鬆散,而家都有d光澤,冇之前咁好似亂草一堆lu^^

用左個多星期,其實我對TRESemmé呢set天然閃亮輕柔洗護系列好滿意~
因為真係見到個效果,而家唔係太熱既日子隔日洗頭都仲得^^
而且價錢方面,咁鬼大支都係$56.9一支,一set都係百多,好經濟呀^^
我提議大家如果買都係一set買比較好,因為我試過就咁用洗頭水唔用護髮素~
效果真係冇用埋護髮素咁好,用埋護髮素d頭髮會軟好多~~~~~
不過有小小地方我覺得可以改進下,就係如果有泵裝就更加好啦~
咁大支倒出黎有小小唔方便,因為都幾重下~~~
希望大家為左自己頭髮健康著想,小用一d有硫酸鹽(Sulfate)同矽(silicon)既產品啦~


TRESemmé天然(Naturals)洗護系列備有低硫酸鹽(Sulfate)洗髮露無矽(silicon)護髮素
此兩項化學品之潔淨及滋潤功能,
TRESemmé以被USDA(美國農業部)認證之
天然有機成份作替代,
為關心秀髮健康的妳提供天然選擇。

沒有留言:

發佈留言