2010/07/08

吸水大法....好神奇呀!!!! (內含小禮物送出)

係星期一,好榮幸獲得she.com x biotherm抽中我參加今次既發佈會~
主要內容就係
Biotherm 最新推出的溫泉美肌透亮系列 Aqua Source Skin Perfection Line

呢條line真係好勁,跟據官方既介紹,佢係
含有 3500萬粒 Aquakeep 超鎖水微粒,
每粒 Aquakeep 超鎖水微粒可鎖住它體積 1000 倍的水份!
唔單止可以為你既肌膚全面保濕,更加可以柔細水磨肌膚及對抗暗沉。
聽落就真係好勁,原來今次biotherm仲特登俾我地自己做實驗,親身體驗一下鎖水微粒既威力!!
 -->-->
實驗好簡單,每人派一包鎖水微粒粉末,之後倒入個樽仔,然後加1/3水....會變成點???

哇哇哇!!!!好神奇呀~真係即係鎖住哂d水,一滴都冇漏.......唔信邪~再加多d水佢睇下佢點.......
一樣好快鎖死左....其實我最後係加滿左一樽....佢都係一滴不漏......不得不寫個服字!!!!
之後大家都急不及待想試Aqua Source Skin Perfection Line啦~未用之前做左個skin test先~

唔....水得34 %....油度係dry.....個公仔喊哂口咁...唔得掂啦....
要快d試第一樣產品~Biosource Skin Perfection Cleanser 溫泉美肌透亮潔面霜~~
--> -->
先整濕隻手,之後支一粒黃豆既份量,再推開黎按~會發現cleaner入面有d藍色粒子~
d粒子可以去死皮,清左毛孔d污垢,按完之後過水就ok啦~即刻再test下先~
水份升左1%,變左35 %....其他就冇變~
之後就試用Biosource Skin Perfection Lotion 溫泉美肌透亮潔膚水,
呢個我用左黎擦頸同手肘,黎返張棉真係嚇死人.....

真係超dirty lor....張棉變左啡啡灰灰咁...好失禮....哈哈
又 test一次先:

今次效果明顯呀~~~水份再升左4%,變左39 %....油份連升2格,公仔開始變正常樣啦^^
最後就試用
Biosource Skin Perfection Cream 溫泉美肌透亮保濕霜

呢個保濕霜質地好得意,好似雪芭咁~真係好特別呀^^跟住又再test~~~~

woo~~~~~水份又再升左1%,變左40 %....油份今次到爆燈,公仔keep住正常樣^^
皮膚只係簡單做左3-step,已經有好大改善啦~~~~勁呀!!!
 
最後大會送左一set俾我返屋企試用~咁到今日都已經用左4日啦~
我覺得真係好good,我本身算係幾乾既人,乾到連夏天都照甩皮~
但用左呢set野之後好明顯冇之前咁乾~對我黎講佢好work!!!
所以用哂我會回購呀^^

其實我本身都用開biotherm~係佢既fans黎~哈哈~
唔信????我有証據ga~~~see:

已經用左好多樽啦~用完我習慣keep返d樽,因為掉左佢我覺得好浪費呀!!
唔係賣花讚花香,我真係覺得biotherm幾好用~所以係屋企搵左4包sample送俾大定一齊分享下~
好簡單~只要大家係到 "踩一腳" 之後留個言話想要邊款就ok啦~
如果多個4個人就抽籤決定啦^^就係咁~

**好低能~如果唔記得set限期tim~就去到7月20日啦~快d黎揀下啦**

沒有留言:

發佈留言