2010/07/16

油光byebye~控油話咁易

早前參加左ORIGINS Zero Oil淨肌控油系列既工作坊~
大會送左一set3件既產品俾我地試用~

包括: (左起)
淨肌控油活膚水、淨肌控油深層潔面啫喱 、淨肌控油保濕乳液
先介紹一下洗面gel先啦~

淨肌控油深層潔面啫喱 (150ml - $170)
徹底潔淨及暢通毛孔,賦予肌膚清爽柔滑感覺。鋸棕櫚及海藻互相配合,即時去除臉部多餘油脂及雜質。
水楊酸有效褪去老舊角質及收緊毛孔。添加薄荷成份,使用後淸涼爽快,讓肌膚倍感清新舒爽

佢雖然話係gel狀,但其實係比較稀既gel,加水之後可以好易整到好多泡泡出黎^^
洗完之後好清爽,唔會太乾,仲有一陣好清新既味,朝早用佢真係醒一醒神~~~
跟住就到 toner~

淨肌控油活膚水 (150ml -$170)
有淨肌功效的鋸棕櫚及海藻合力抑制油脂分泌,使肌膚整天感覺清爽,卻不會感到乾燥或繃緊。
水楊酸收細毛孔、減少泛油情況。肌膚更顯平滑細緻,不再油光滿面。

佢都係水狀,不過佢果個樽口好大個,所以最好用化妝綿按住先倒,
如果就咁用手上就會好易倒斜哂出黎,係呢樣有小小麻煩~~不過都唔係好影響既~哈哈
佢俾我第一個感覺係: 陣味咁勁既~~唔係話好臭,有d似酒精同古龍水咁既味.....
因為我係混合性皮膚,未至於話超油皮膚,所以我用呢個之係用係T字位~
面頰輕輕拍2下就算~~~用完佢有d涼涼地既感覺~夏天用好爽^^
最後就搽lotion啦~

淨肌控油保濕乳液 (50ml -$230)
不含油份(Oil-free)的保濕乳液是平衡油性肌膚不可或缺的重要一環。
這款清爽輕盈的保濕乳液能瞬間被肌膚吸收,整天提供長效水份滋潤並持續控油,
令肌膚回復水油平衡狀態,展現無油啞緻的效果。水楊酸幫助平滑肌膚及緊緻毛孔。
肌膚整天保持清爽潔淨,水嫩不泛油光。

佢係乳液狀,好容易推開,相片入面既份量已經足夠搽全面,
搽完唔會笠痴痴,好清爽,好快就俾皮膚吸收哂~
 
總結黎講,雖然我係混合性皮膚,但我都覺得佢幾好用~
呢set野我主要集中係 T字位用,咁用左又真係有改善喎~
平時到中午食完午餐,T字位已經出油,要拎面油紙印印印....
而家就算唔用面油紙都得~證明佢係WORK既~
我都有同男友一齊用,佢話佢都出小左油~
而佢價錢都唔算貴既~一set加埋都係5百幾,合格價位^^
最後再一次多謝be 同 origins俾今次機會我試用產品~

沒有留言:

發佈留言