2013/01/25

新年新髮色,泡泡染髮好出色^^


就到新年,又係時候搞搞個頭啦^^染返一個靚既顏色迎新年^^
我就唔鐘意係salon染坐咁耐,所以多數都係自己係屋企染~
今次就試左人人都話好方便既liese升級版泡泡染髮劑^^

liese升級版泡泡染髮劑一共有17 色,我呢隻係銀灰啡色,好似都幾特別呀~
升級配方仲加入全新蜂蜜保濕精華tim,冇咁傷頭髮~

一盒入面有染髮霜1同2號、一對手套、說明書,仲有一包修護素~
染完髮用埋呢包新改良需沖水修護素,可以令頭髮變得更加柔軟順滑ga^^

首先就要將染髮霜1同2號混合,不過係唔可以大力搖勻ga~~~
要跟返說明書圖片指示,慢慢將支野180度上下倒轉,總之盡量唔好搖到d染髮霜起泡~
因為搖得太勁可能會令d之後染髮泡泡冇咁易擠出黎ga啦~~~

之後帶好手套就可以開始染啦,輕輕按下個樽,就吱到d泡泡出黎~
雖然佢話係氣味溫和,但我都有d亞摩尼亞味,所以最好多係係d通風d既地方染~

染既方法都好簡單,只需以手指輕輕搓揉,泡沫就能充份滲入頭髮底層,直到髮根。
因為係泡泡關係,所以可以令每根髮絲都被完全覆蓋,連平時難染既頭髮內側&頭既後方都可以均勻上色~
我覺得手搽好哂d染髮霜上頭之後,再慢慢按摩下d頭髮會更加好~
因為越按就多,d泡泡會越多ga,咁就更加均勻啦^^

因為我d頭髮好黑,所以染左30mins~~出黎既效果好好!~染前同染後睇得出分別~
其實因為燈光有小小唔同,染出黎就冇相入面咁淺色既~都好近乎佢盒上面既顏色,唔錯呀~
我覺得呢個泡泡染髮劑比平時既染髮霜方便,同埋染出黎比較均勻~
不過染完之後髮尾有d乾,要好好修護返d頭髮先得啦^^

沒有留言:

發佈留言